Objednávka dovolenky cez booking.com

simika_hajulka
13. nov 2013

máte niekto skúsenosti s dovolenkou zajednanou cez booking.com? je to bezpečné? nestalo sa vám že ste prisli a neubytovali vás? alebo nebol nejaký iný problém? poprípade by ma zaujímalo, kedže tam nebude delegát či to ,,zvládneme´´ aj bez neho🙂 chceme ist s malym tak ak by sa niečo nebodaj stalo(doktor, nemocnica) či sa dá na niekoho tam obrátiť alebo čo🙂 Ďakujem 🙂

sasikas
13. nov 2013

@simika_hajulka my sme si cez booking.com uz viac x rezervovali hotel a nebol nikdy problem.... 😉 ale my sme si teda bookovali vzdy ''len '' ubytko, nie dovolenku, takze s ostatnym neporadim ...

katie555
13. nov 2013

@simika_hajulka ja som parkrat objednavala cez to hotel , a vzdy vsetko ok...ale viac menej to bola dovoelnka v meste (rim, edinburgh,dublin, londyn co si spominam) Len pozor, ked pridete na miesto budete musiet zaplatit - to ze to 'kupute' cez booking.com je len rezevacia , nie platba, ono blokne sumu na kreditke , ale nestrhne .

libka1
13. nov 2013

viackrat som objednavala ubytovanie a vzdy bez problemov... raz som cosi potrebovala riesit a maju aj velmi ochotnych pracovnikov na info linke 😉

adeala
13. nov 2013

@simika_hajulka cez booking.com chodím často a vždy som bola spokojná 🙂 ak som niečo potrebovala, zavolala som a oni mi poradili, ale lekárovi som nikdy ísť nepotrebovala.. určite to bude chcieť ovládať jazyk, aby si sa s Dr. dohodla bez delegáta 🙂 ak ovládate, tak myslím, že nebude problém 🙂
@katie555 nie vždy to tak je 🙂 podmienky platby sú tam ale vždy napísané, niekedy je platba vopred, niekedy na mieste 🙂

katie555
13. nov 2013

@adeala mohli to zmenit , ja som uz davno cez nich nebola cca 4 roky, ale ano meni sa to ...len ja prvykrat soknuta bola ze akoze teda mame platit este raz 🙂

simika_hajulka
autor
13. nov 2013

@katie555 a ako ste to porom riešili? keď ste to zaplatili tam tak vám tá suma na karte ostala? či ako?🙂

simika_hajulka
autor
13. nov 2013

@libka1 a to na akej infolinke?kde sa da to cislo zohnat?🙂

libka1
13. nov 2013

@simika_hajulka ked spravis cez nich rezervaciu pride ti potvrdzujuci email a v nom to cislo je

simika_hajulka
autor
13. nov 2013

@libka1 super ďakujem🙂

froschka
13. nov 2013

@simika_hajulka booking je super databaza hotelov, nie dovolenkovy portal, cize delagata k dispozicii mat nebudes ak budu v krajune kam cestujes nejake problemy, vtedy sa treba obracat na konzulat v danej krajine...Ale mozes byt uplne pokojna je stranka s top sluzbami a zarukou. Pokial mas zaujem este lacnejsie a kvalitne zohnat ubytko tak pozri www.trivago.de kde ti vyhlada naozaj najlacnejsi hotel od roznych poskytovatelov, medzi oblubene su aj www.hrs.com tak pekne bookingovanie 🙂

simika_hajulka
autor
13. nov 2013

@froschka jeej ďakujem teda🙂 idem pokukať🙂)

simika_hajulka
autor
13. nov 2013

@froschka este som sa chcela spýtať že to na tách stránkach co si mi poslala funguje tak isto ako na bookingu?🙂

froschka
13. nov 2013

@simika_hajulka ano 😉 a neni zac

hwiezdinka
13. nov 2013

@simika_hajulka my sme cez booking.com boli prvykrat v lete na dovolenke. Ubytovanie vyslo drahsie ako na mieste. A treba dat pozor, lebo rezervacia bola zavazna a v pripade, ze by sme ju zrusili, aj tak by nam strhli celu sumu (stastie, ze som nedala viac rezervacii!). Niekde sa vsak plati len zaloha, tak v pripade zrusenia ti asi strhnu len tu.

nikuliak
1. apr 2014

Ahoj, s booking.com som nikdy nemala problém, len treba čítať tie rezervačné podmienky - niekde chcú zálohu, ale dá sa pomerne ľahko nájsť aj také ubytko, ktoré vieš bez problémov a bezplatne zrušiť aj pár dní pred plánovaným príchodom. Odkedy som našla túto stránku, už o inej ani neuvažujem 🙂

junovka
21. máj 2014

ako je to, ked nahle potrebujete zrusit rezervaciu asi mesiac pred nastupom? 😕 Popripade, ked si chcem zmenit termin pobytu??

nikuliak
24. máj 2014

@junovka Záleží od konkrétnej rezervácie. Nájdeš ubytovanie aj také, ktoré musíš zrušiť/zmeniť najneskôr 3 týždne vopred, inak platíš poplatok (buď prvú noc alebo celkovú cenu rezervácie). Ja vždy volím také ubytko, ktoré sa dá stornovať/zmeniť termín najviac 7 dní pred príchodom a keď ho stornuješ neskôr, tak platíš len prvú noc. Lebo mňa najviac desí fakt, že prídem o peniaze a ešte ani nikam nepôjdem :D.

moni244
24. máj 2014

ahoj, moji rodičia chodia cez booking do hotelov a penziónov v Grecku už 4 roky, žiadne problémy neboli, oplatí sa im to najviac, keď to nejde cez cestovku, stravu aj tak nikdy neriešia v ubytovacom rezorte, ale chodia po reštikách a to moji rodičia nevedia ani ceknúť po anglicky, trocha po rusky, ale vždy sa nejako dorozumejú

bubinkaa
24. máj 2014

Ahoj, my cez booking objednavame pravidelne, nikdy ziadny problem nebol, je to super stranka, ktora ma naozaj objektivne hodnotenia, takze odporucam 🙂

beneovka
24. máj 2014

ahoj ,my sme si pre 2 rokmi rezervovali dovolenku cez Booking,ale nemôžem povedať nič zlé. Bola to síce iba Praha,ale čo sa týka financií,všetko prebehlo na 1*. My sme boli spokojný a určite by som neváhala aj druhý krát.

ivana82
25. aug 2015

Dievcata, prosim Vas poradte mi, je potrebne kontaktovat hotel pred nastupom alebo len pridem na recepciu a dam im cislo rezervacie, ktore mi prislo od booking? Mam napisat do hotela, ze ci tam fakt nasu rezervaciu maju? Či je to zbytocne? Ideme takto prvykrat, sice iba do Bratislavy, no minuly rok sme uz dopadli zle, tak nechcem riskovat. Dakujem za odpoved.

vika35
25. aug 2015

@ivana82 ja som si nikdy neoverovala a zatial vsade bez problemov. ale ak budes mat lepsi pocit kludne im napis alebo si tam zavolaj 😉

vishka
25. aug 2015

ak ti mozem poradit, najdi si hotel na booking.com a potom si ten dany hotel najdi na internete a urob rezervaciu priamo u nich. Booking si berie vela penazi na rezervaciu, takze hotel a ti podakuje. Alebo skus stranku airbnb.com za par supiek trebarz aj priamo na manhatanne 😉

sandra551
25. aug 2015

@simika_hajulka Jasné, ja mám na bookingu Genius konto, ubytko som mala cez booking za posledné asi 4 - 5 rokov cca 40 - 50 krát, cestujem fakt hodne veľa 🙂 Zatiaľ nebol problém, jediné čo zvyknú dakedy robiť je blokovať peniaze na karte. Niekedy môžeš uhradiť ubytko aj spolu s rezerváciou - sú to špeciálne ponuky. Vtedy napr. 5* môžeš mať aj o pár stoviek lacnejší kvôli platbe vopred.
Ak požaduješ recepciu, prečítaj si, či dané ubytovacie zariadenie recepciu má a či je 24 h atď. Pri lacnejších hoteloch môže byť hotel bez recepcie alebo napr. ide o apartmánové byty a podobne - ale to všetko závisí na type zariadenia, aké si vyberieš.
Nemala som ani raz problém, rezervovala som Slovensko, Česko, cca polku štátov Európy - mestá ale aj dovolenkové destinácie.
Najdôležitejšie je pozrieť si hodnotenia - nie však len na prvej strane ale poriadne aj napríklad na 10. strane. Ubytká pod hodnotenie 7.5 by som veľmi nebrala už, ak nejdete vyslovene low cost.
@ivana82 Stačí prísť na recepciu a keď máš rezerváciu tak ťa ubytujú. Na Slovensku by som sa vôbec nebála. V zahraničí ak sa mi niečo nezdá, tak radšej píšem mail.

winni
25. aug 2015

Ja používam roky booking.com, nikdy nebol problém a kľudne môžeš napísať pred príchodom do hotela, aj ak máš špeciálne požiadavky, moje boli väčšinou detská postieľka a kúpeľňa s vaňou :o) Žienky, ak chodíte alebo aj vaši príbuzní na dovolenky cez booking.com, tak by som Vám rada odporučila aj stránku, ktorá Vám vráti 2 - 3 % z ceny dovolenky, ubytovania .. dúfam, že mi to dajaká šikovnica nevymaže, chcem len pomôcť a keď neprší, tak aspoň kvapká, určite každú, každého poteší vrátenie nejakých eurášikov späť, no nie? .. https://www.refundo.sk/?ref=31916

sandra551
25. aug 2015

@junovka Závisí na tom, ako ubytovanie rezervuješ. Ak si ho rezervuješ s platbou až na mieste, čo robí väčšina ľudí, tak stornovať bez poplatku môžeš väčšinou do cca 4 dní pred nástupom na ubytovanie. Storno podmienky sú napísané pri každej rezervácií alebo v tvojom konte na Bookingu kde si aktuálne rezervácie môžeš pozrieť 🙂 Zmena termínu je tiež možná v správe rezervácie, samozrejme ak v danom termíne majú voľné izby.

kikakik18
25. aug 2015

Ja si cez booking.com pravidelne bookujem hotel. Moja posledná skúsenosť: Zabookovaný hotel v Prahe, 3*, zaplatený cez kartu, storno plná suma. Po príchode do hotela sme ale neboli spokojní. Na izbe hluk a smrad (napriek tomu, že som žiadala o najtichšiu izbu už v objednávke), rozseknuté dvere na izbe prelepené len páskou, hotelové parkovisko obsadené- vraj zaparkujte inde (hotel v strede sídliska!! o čom sme tiež nevedeli a najbližšie voľné miesto o 4 ulice ďalej). Tak sme sa zobrali a odišli. Na booking.com som napísala mail a následne volala a peniaze nám vrátili. Takže za mňa určite pozitívne hodnotenie, k svojim zákazníkom sa správajú korektne a prípadné problémy s kvalitou hotela riešia 🙂

mirage
25. aug 2015

@winni to refundo ako funguje? Mas vlastne skusenosti?

winni
25. aug 2015

@mirage Áno, mám s ním len a len dobre skúsenosti, využívam ho na nákup v internetovej lekárni pilulka, cez booking.com, aj bon prix, aj stoklasa, aj cez tescomu, keď som nakupovala. Vrátia ti percentá z nákupu. Funguje to na princípe, že si vytvoríš objednávku a pred potvrdením objednávky si cez nich otvoríš stránku,na ktorej objednávaš a potvrdíš objednávku. Napr. objednávam si dovolenku cez booking.com, už som si vybrala a idem zadávať svoje údaje, tak sa prihlásim cez https://www.refundo.sk/?ref=31916 nájdem si tam booking.com, kliknem na "ísť do obchodu a ušetriť až 3 %" presmeruje ma to na booking a dokončím objednávku. Peniažky ti pripíšu až po zaplatení za pobyt, t.j. na dovolenku ideš 29. augusta, vrátiš sa 5. septembra, hotel potvrdí zaplatenie a vrátia ti do 30 dní - niekedy aj skôr, 3 % zo sumy, ktorú si zaplatila. Keď ich máš schválené, tak ich vidíš aj na konte pripravené k vyplateniu :o) to je tak v skratke. Ja zo svojej skúsenosti odporúčam.

mimanr
25. aug 2015

my sme cez booking boli toto leto, rozdelili sme si cestu z chorvatska domov a prenocovali sme v HU, tam som si cez booking zajednala taky penzionik. bez problemov. 🙂