ahojte, ak sme momentálne v ubytovaní cez booking ale nie sme spokojní.. dá sa odísť a riešiť nejak peniaze za noci, ktoré sme už nevyužili? za zrušenie je storno vo výške 100% v podmienkach ale sú veci, ktoré neboli uvedené a nie sme jednoducho spokojní (neporiadok, špina hlavne).
Ahoj, my sme mali podobne, 4* ubytko v Prahe, tiez 100per storno, mali sme 3 noci zaplatene dopredu. Bol to byt pod spravcovskou spolocnostou. Obratili sme sa priamo na tu spolocnost, uhradili sme nakoniec len prvu noc, ktoru sme realne vyuzili. Zvysok nam refundovali v sucinnosti s bookingom. U nas bol dovod ze ten byt strasne smrdel, oni si toho aj boli vedomi, bolo to nad restikami.
obráťte sa hneď telefonicky na booking. Raz sa nám stalo, že sme sa sťažovali v hoteli, k náprave nedošlo, zavolali sme na booking, do 2 hodín bol problém vyriešený
Hneď kontaktovať booking com. Takto sme raz z ubytka odisli. Ale kontaktovali sme ihned po prichode booking a vrátili nam všetko.
Je to možné ale riešiť to musíte s podporou booking a nie s ubytovacím zariadením