Ahojte, boli ste niekto na dovolenke s cestovnou kanceláriou Maxsun Holidays? Našla som len málinko recenzií z roka 2020 keď vznikla, máte niekto novšie skúsenosti? Ďakujem 🙂
Tiež mám takú skúsenosť. A do dnešného dňa nemám peniaze, lebo cestovka nekomunikuje a Invia-sprostedkovateľ dovolenky sa vyhovára. Ako ste to riešili ak sa smiem spýtať?
@barbora103 Dobrý deň, mám rovnaku skúsenosť / totožnú . Jedna sa zrejme o rovnaký zájazd. Vieme sa nejako skontaktovať ? Ďakujem
@barbora103 zatiaľ si len dopisujeme, ale dneska som stretla pani z pobočky Invia a tá mi poradila, že ich treba stále otravovať a že vrátenie niekedy trvá 3 mesiace a niekedy aj pol roka, tak hádam sa tých peňazí dočkáme.
Dobrý deň, ja som z Pruského-Ilava. Otravujem ich neustále. Pred troma dňami som písala na Slovenskú štátnu inšpekciu či by mi vedeli poradiť. Zatiaľ sa mi nikto neozval, ak budem vedieť niečo nové určite dám vedieť. Naposledy mi v invii oznámili, že Maxuns nevyhlásil bankrot a z toho dôvodu nemôžu riešiť vec cez poisťovňu. Neviem či aj vy ale ja som podpísala zmluvu s českou inviou. Preto som sa obrátila na inšpekciu o radu.
@barbora103 nám včera poslali toto.....samé výhovorky
Vážený kliente,
velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s neuskutečněným zájezdem. Plně rozumíme Vašim obavám a chápeme, že vrácení finančních prostředků je pro Vás prioritní.
Právní kroky a postup při vrácení peněz:
Plně si uvědomujeme, že peníze nebyly vráceny v rámci původně stanovené lhůty, a velmi nás tato situace mrzí. Aktuálně podnikáme právní kroky vůči cestovní kanceláři MaxSun, která byla organizátorem zájezdu. Tyto kroky bohužel znamenají, že proces může být složitější, než jsme původně předpokládali, a proto Vám dosud nemůžeme sdělit přesné datum vrácení peněz.
Interní procesy a pojištění:
Zájezdy jsou pojištěny v souladu s platnými zákony, a v případě, že cestovní kancelář MaxSun není schopna plnit své závazky, bude aktivováno jejich pojištění. V současné době intenzivně pracujeme na tom, aby se peníze dostaly zpět k Vám co nejdříve.
Postup, pokud MaxSun peníze nevyplatí:
Pokud by společnost MaxSun nedokázala nebo odmítla vyplatit finanční prostředky, dalším krokem je aktivace pojistné smlouvy, která pokrývá organizátora zájezdu v případě jeho platební neschopnosti. V takovém případě se klienti mohou obrátit na pojišťovnu, která kryje zájezdy dané cestovní kanceláře. Invia Vám v tomto procesu poskytne potřebnou asistenci.
Práva spotřebitelů a Váš právní postup:
Rozumíme Vašemu právnímu odkazu na bezdůvodné obohacení dle Občanského zákoníku a další právní argumentaci. Rádi bychom však zdůraznili, že Invia.cz je pouze cestovní agentura, která zprostředkovává zájezdy, a peníze, které jste zaplatila, nejsou deponovány na našich účtech. Vaše finance má ve správě cestovní kancelář MaxSun, která je zodpovědná za jejich vrácení. My, jako agentura, se snažíme v této situaci maximálně pomoci, ale nemáme přímý přístup k těmto finančním prostředkům.
Rádi bychom Vás také upozornili, že naše odpověď bude stejná i při případné další urgenci. Jakmile budeme mít více informací, budeme Vás neprodleně informovat.
Děkujeme za pochopení a prosíme o trpělivost, než se nám podaří situaci vyřešit. V případě dalších dotazů jsme Vám plně k dispozici.
S pozdravem,
Tým Invie
Ahojte, odpovedali mi zo Slovenskej inšpekcie. Keďže mám zmluvu s českou spoločnosťou nemôžu spraviť žiadne šetrenie. Odporučili mi aby som sa obrátila na Európske spotrebiteľské centrum v SR. info@esc-sr.sk, tel:02/48542317, 02/48532019
@barbora103 tak dajte potom vedieť čo vám napísali
Dievčatá nezabudla som na vás, len mi zatiaľ odpovedali len raz a to, že sa tomuto prípadu venujú. Takže neskôr.
Ahojte, včera mi volali z Invie. Maxuns Holidays vyhlásil k 07/10/2024 úpadok, takže to preberá poisťovňa. Preposielam mail:
Pojišťovna Omniasig Vienna Insurance Group s.a., u které měla cestovní kancelář Max Sun Holidays s.r.l. sjednané pojištění proti úpadku již zahájila sběr podkladů pro nahlášení pojistné události ze strany klientů. Rádi bychom Vás informovali, že v rámci Vaší pojistné události je nyní potřeba nahlásit pohledávku přímo na pojišťovnu a to nejpozději do 22. 11. 2024 na emailové adrese:daunenonauto@omniasig.ro.
Vzor nahlášení pojistné události zasíláme v příloze.
Prosíme vás, abyste v rámci nahlášení doložili všechny potřebné dokumenty.
• Kopie průkazu totožnosti objednavatele
• Kopie uzavřené smlouvy o zájezdu (zasíláme v příloze)
• Kopie dokladu o zaplacení výše uvedené smlouvy (účtenka, potvrzení o transakci nebo výpis z účtu) - nárokovaná částka za Váš zájezd
VZOR:
Vážení,
dovolte mi obrátit se na Vás s žádostí o vrácení peněz v souvislosti se zrušením zájezdu a
následným úpadkem cestovní kanceláře Max Sun Holidays s.r.l. u které jsem měl/a zakoupený
zájezd.
Zakoupil/a jsem zájezd s číslem rezervace XY, který se měl konat v období od [datum
zahájení] do [datum ukončení], avšak cestovní kancelář tento zájezd zrušila. Námi uhrazené
finance ve výši XY nebyly doposud ze strany cestovní kanceláře vráceny.
V příloze zasílám požadované dokumenty a budu čekat na další instrukce.
S pozdravem
Dear Sir/Madam,
I would like to kindly request a refund in relation to the cancellation of the trip and the
subsequent bankruptcy of the travel agency Max Sun Holidays s.r.l., with whom I had booked a
trip.
I purchased a trip with reservation number XY, which was supposed to take place from [start
date] to [end date], but the travel agency cancelled this trip. The amount of XY, which we paid,
has not yet been refunded by the travel agency.
Please find the required documents attached, and I will await further instructions.
Kind regards,
Ahojte, tak aj nám poslali to isté 😒 Som zvedavá ako dlho to bude trvať a koľko peňazí nám vrátia? 😠
Už nikdy viac, cez nich. Dlžia nám peniaze za neuskutočnenú dovolenku, ktorú nám zrušili 3tt pred nástupom. Už 2 mesiace čakáme na peniaze a hrajú sa na "mrtvého brouka" 😠 Sme sklamaný, keďže dovolenku sme mali objednanú už od januára.