Máte skúsenosti s nákupom lístkov do Kolosea cez coopculture?

vikusjk
12. júl 2019

Ahojte, máte niekto skúsenosť s nákupom lístka do Kolosea v Ríme cez coopculture prosím? Ja som ich zaplatila kartou cez net, ale neprišli mi do mailu. Tri dni im píšem na mail, ktorý uviedli v potvrdzujúcom e-maile o platbe, že mi lístky neprišli, ale nič. V pondelok letím a lístky boli na utorok, tak teraz zvažujem, čo robiť...

amelia000
12. júl 2019

@vikusjk nemaju tam uvedene cislo ze im zavolas?

vikusjk
autor
12. júl 2019

@amelia000 samozrejme, ze som skusala aj volat, cislo je len na predaj listkov cez tel, ale aj tak som si povedala, ze skusim, ale su stale obsadeni. Cakala som na linke 15 min a zlozila, ze to skusim zas neskor. Strasne s nimi. Nejde o nejaku velku sumu, ale o princip. Listky boli volne uz len na niektore casy, tak zas aby sme sa tam vobec dostali a nestali tri hodiny v rade...

0silvia0
12. júl 2019

@vikusjk prezrela si v maile aj spam?

nellita
12. júl 2019

@vikusjk ahoj ja som kupovala av pohode prišli cez mail, kukni spam, ale ešte ti poradím, lístky cez net si musíš vymeniť za origos lístky priamo v pokladni kolosea, odporúčam aspoň hodinu pred vstupom do kolosea ísť si vymeniť lístky, byva6 tam dosť dlhá rada a ja som skoro zmeškal vstup, napíš mi na ip

vikusjk
autor
12. júl 2019

@nellita nemam ich ani v spame :( Za origo sa vymieňajú vraj ak si kúpiš len rezerváciu, alebo zľavnený lístok. Ale ak zaplatím plnú cenu, mali mi prísť v pdf. No ako v najhoršom si kúpim lístky znova tam, len vystáť tú trojhodinovú radu sa mi nechce :(

vikusjk
autor
12. júl 2019

@0silvia0 samozrejme, pozrela som aj spam. Ja ozaj nepotrebujem rady typu volala si? kukala si spam? Ale ak má niekto skúsenosť s coopcoulture, tak či bol nákup bezrpblémov, alebo či má niekto osobnú podobnú skúsenosť. ďakujem za pochopenie

0silvia0
12. júl 2019

@vikusjk hlboko sa ospravedlňujem za moju nevhodnú reakciu, ktorú si nechcela čítať, ale ja osobne som ju napísala s dobrým úmyslom😒

0silvia0
12. júl 2019

@vikusjk tiež sme kupovali so synom vstupenky (na koncert), stresovali sme, že neprišli, nakoniec sme ich našli úspešne v spame, tak som si na to spomenula. Tak pardon 🙄

vikusjk
autor
12. júl 2019

@0silvia0 tiež som to nemyslela zle, prepáč, len som vystresovaná, lebo makám kvôli deadlinom v práci a ešte do toho riešim toto :( Mohla som napísať už v príspevku, že som skúšala ozaj všetko, ale bez výsledku. Štve ma to len preto, že talianov máme aj vo firme a viem, že sú takí, že majú na háku a trvá im to dlho, všeobecne všetko... tak som naserkaná z príncípu aj na seba, že som si nedokázala tie lístky kúpiť inak a tak, aby to bolo ok.

kkatarina
19. jún 2022

ahoj, prosim Ta, ako to skoncilo vtedy s tymi listkami? kupovali sme tiez cez nich a mame rovnaky problem momentalne...dufam, ze si nemusela kupovat listky nanovo :(

vikusjk
autor
20. jún 2022

@kkatarina uz si to presne nepamatam, ale pozeram teraz v maily, ze som dostala vtedy take potvrdenie Pegamento ricevuto - Prenotazione: cislo a na zaklade toho ma tusim pustili dnu. Ziadne listky som na mail od nich nedostala, ale v koloesu sme boli, dosli sme asi 15 min skor a presne na cas sme vosli dnu, ani sme necakali v rade. Drzim palce, uzite si to, koloseum je krasne, ako i cely Rim 🙂

jara_benda
30. nov 2023

Neodporúčam oklamali ma👿👿👿