Mám napísať zlú recenziu?

11. júl 2024

Ženy, neviem čo mám robiť. Vybrali sme si ubytovanie podľa hodnotení 4,8 na Google. Avšak som s ním nespokojná, mám napísať zlú recenziu? Možno som len zvyknutá na niečo iné a nechcem, zbytočne "odradiť" ostatných. Tak poraďte.
+Izba čistá, vybavená kuchyňa, veľký balkón
- platíme 120€ za noc čo nie je veľa ALE, za tu cenu očakávam viac. Dali nám 2 toaletné papiere na dva týždne, uteráky sa peru raz za týždeň (práčku nemáme), klíma síce funguje ale nefúka lebo je pokazená tá lišta, ktorá by ju mala držať otvorenú. Na balkóne je šnúra, na ktorú keď spadne list zo stromu rozpadne sa. Kúpeľňa je veľmi stará, čo je aj vidno na používanej sanite. Keď sme prišli, pani nechala pootvarane okná a dvere po upratovaní, čo je v poriadku, lenže nechala otvorené práve tie, kde nie sú sieťky, a bolo tu extrémne veľa komárov. A pani nám odmietla dať druhé kľúče od apartmánu, aj keď sme jej ponúkali zálohu za tie kľúče, nakoľko by sme ich potrebovali, keďže sa nezdrziavame stále spolu. K ubytovaniu sme mali mať k dispozícii výlety a raňajky za poplatok, čo sme plánovali využiť, keď som komunikovala s majiteľkou všetko sme potvrdzovali, prišli sme na ubytovanie a povedala, že momentálne nerobia raňajky a čo sa týka výletov, malo to byť na ich rodinné farmy, že to momentálne tiež nie je možné.
Co poviete? Mám to napísať, alebo som len náročná ?

martinmmartin
11. júl 2024

ja by som tvoje info fakt ze chcel keby som sa kukal na ich ubytko so zaujmom booknut nieco. Nemusi to byt uplny hejt a mozes z toho urobit "shit sandwich" nech to vyzera uˇze konstruktivne chces pomoct.
(shit sandwich je ked zacnes niecim pozitivnym , do stredu das kritiku a zakoncis zas pozitivne)

jajanka31
11. júl 2024

Napis ved kazdy si spravi obraz...my piseme aj dobre aj menej dobre

daniela2629
11. júl 2024

Určite by som recenziu napísala, lebo nieje v poriadku platiť veľa peňazí za také služby. O to obzvlášť ak Vám boli raňajky a výlety na rodinné farmy sľúbené a potvrdené majiteľkou.
Nech Vám to určite nejako vynahradia. Keď budete ticho, tak budú v tom pokračovať a nič sa nezmení.
Držím palce ✊️

lenqua_12325
11. júl 2024

Myslím, že sú to dosť dôležité veci, kt. by som osobne chcela vedieť skôr ako prídem a pokazím si dovolenku.
Určite by som napísala recenziu a rozpísala sa a ušetrila prekvapko ďalším ľuďom.
Takto možno niekto ďalší pomôže Tebe nabudúce.
Keby sa poctivo písali recenzie, veľa ubytovaní by malo úplne iné hodnotenia.

lenqua_12325
11. júl 2024

Inak za 120 eur by som brala práčku v apartmáne ako samozrejmosť. Mali sme apartmán mimo sezóny aj za 40 eur na noc a práčka bola vždy samozrejmosť.

lucia0211
11. júl 2024

Za 120 eur na noc a dostaneš taketo o nicom služby ?!!Jasne že by si mala napísať recenziu a rovno sa tam aj pohádať s majiteľkou apartmánu !!!Ja by som jej určite povedala ..veď za tu cenu ste mohli ísť do 4 hviezdičkového hotela🤷🤦‍♂️🤦‍♂️

diewcatqoo
12. júl 2024

Vzdy pisem recenzie na ubytko. Aj dobre, aj zle. Ak popises v recenzii ubytko tak, ako tu, usetris nervy a peniaze nie jednej osobe. Takze urcite napis.

miskakyblik
12. júl 2024

Pozri sa na to takto...ty si teraz sklamaná ( podľa mňa oprávnené) práve preto že si dokopy asi veľa ľudí nedalo tú námahu pred tebou a nepísali hodnotenie ( alebo ho nenapísala pravdivo lebo chceli byť chrumkavi)...a máš odpoveď. Sama si podľa recenzií išla keďže aj vieš hodnotenia , takže vieš že je to dôležité...a pqqnicke by som svoje nedostatky zhrnula hneď a žiadala od nej zníženú cenu adekvátne , poprípade ak ste platili iba zálohu napríklad tak by som ju varovala že pri vyrovnaní toto všetko zohľadnis, lebo toto sú záväzné veci a takto sa to nerobí. Ja napríklad kamkoľvek idem zisťujem sieťky na oknách, a teda naštvalo by ma ak by tam aj boli a niekto ich nepoužije... A tiez som už úplne normálne nezaplatila na konci pobytu celú sumu na doplatenie , pretože tam nebolo to na čom som bola dohodnutá ( aj mailom ) a majiteľ nič nezmohol lebo som bola v práve. Dokonca som v Chorvátsku odmietla zaplatiť ubytovanie úplne, ostala im iba záloha ešte aj to som dlho nevedela prekusnut...proste keď to nezodpovedá tomu čo prezentujú, je to na reklamáciu / náhradu a pod. Držím palce a dúfam že napriek nepríjemnostiam budete mať ako tak pekný zážitok/dovolenku.

lenqua_12325
12. júl 2024

@miskakyblik my sme prišli takto o kopec peňazí v Turecku. Nie lacné ubytko. Apartmán/domček.
Recenzie super, prišli sme tam v noci a to špinavá diera s hmyzom a v zime nefungujúca klimatizácia a tá 1 čo fungovala, hučala ako štart raketoplánu.
Pleseň, hrče prachu všade, rozpadnuté všetko.
V noci recepcia už nefungovala a nebolo kde s deťmi ísť.
Jediné šťastie, že som mala vlastné deky a plachtu.
Deti sa umyli, vyspali sa pozakrývané a ráno sme sa zbalil a odišli. Sedeli sme na pláži a nebolo kam ísť.
Zrútená a zúfalá vyplakaná. Narýchlo sme hľadali ubytko. Aj sme našli pekné a dokonca lacné.
( "Spala" som tú 1 noc v sede v bunde na gauči.
Tá noc ma tak odpálila, že na druhý deň prišla migréna a ďalšia noc ? Prišli horúčky a 3 dni som umierala v posteli. Zrejme som schytala niekde Covid a toto ho spustilo. Dlho dlho som sa z toho dávala dokopy. )
Po tomto zážitku píšem recenzie. Špinavé ubytko hlásim a vymenia alebo upracú. Chýbajúce veci doplnia.
Máš úplnú pravdu. Ak si za niečo zaplatím, mám na to nárok.

sara07
12. júl 2024

napíš a pofot hlavne a každy si urobí svoj názor

sense
12. júl 2024

Áno dala by som. My sme mali tento rok podobne. A recenziu dám plus priložím aj foto a je mi jedno či ďalšieho odradí alebo nie. Pretože tiež som si pomyslela ci som už rozmaznaná alebo ostatní majú nulové nároky alebo neviem. Pritom za mňa by zmenilo pohľad na celú situáciu to keby sú dané veci uvedené na ich stránke. Pretože ja osobne by som volila v tom prípade iné ubytovanie za tie peniaze. A v našom prípade je to viac ako 120e/noc

ajajaj00
12. júl 2024

napis urcite ale to hodnotenie je male ja neberem ubytko pokial nema hodnotenie aspon 8

sense
12. júl 2024

Nevraviac ze tiež sme mali booknute aj s raňajkami ktoré mali byť od 8 do 10.30 a o 8.20 max tak pre strety stôl

sense
12. júl 2024

@ajajaj00 cez Google máš hodnotenie len do 5, booking ma do 10

ajajaj00
12. júl 2024

@sense anoo ako pises preto chodim len cez booking ak sa jedna o hotel este poziem cez tripadvisor

ibrunova
12. júl 2024

Záleží od kategórie ubytovania, v dedinskom penzióne na prespatie neočakávam služby ako v Grand hoteli. Ostatné neviem hodnotiť, recenziu by som asi napísala.

marca12
12. júl 2024

Ano,napis negativnu recenziu. Ja tiez pisem aj negativne recenzie. Nech ludia vedia do coho idu

jomarch
12. júl 2024

urcite napis. tiez som sa rokmi vycvicila a ked sa mi nieco nepaci, tak to napisem. niekedy sa mi rozum zastavuje nad dobrymi hodnoteniami zjavne nie dobreho ubytka...clovek tam potom pride a predychava kam to dosiel.

cacianka
12. júl 2024

@lucia0211 tak cena záleží na lokalite a počet osôb
Lebo je v tom rozdiel , ci 2 či 6.
Ake ja by som nafotila a napísala realitu recenziu.
Všade, kde sa dá, aj trvala tam na mieste na náprave alebo kompenzácií.
Pred pár rokmi sme boli v BG Primorsko, ja nie som náročná na luxus, ale slušný čistý štandard musí byť.
To mesto mám zafixované ako ŠPINA - na každom kroku. Hotel, ulice, pláž....úplný hnus.

mikadooo
12. júl 2024

Tie pokazené veci, toaleťáky, si komunikovala s majiteľkou? Ak áno a je to stav na 2 týždne, tak áno, vecne by som popísala stav do recenzie. Bez hejtu, ako fakt, že takto to je. Lebo napríklad toaleťáky možno bude dokladať, uteráky, možno by bola ochotná meniť častejšie ak sa ozveš, ale kľúče ak raz nemá druhé, tak proste nemá (ona tiež jedny potrebuje na to upratovanie a nie že vám ich dá a potom sa zas budeš sťažovať, že nemáte toaleťáky doložené).

skeblicka777
12. júl 2024

Ja recenzie dávam, naposledy som bola v celkom fajn ubytku na orave, ale mali hrozné vankúše 🙈, tak som to tam napísala😀, keď som pozerala iné recenzie, tiež sa na tie vankúše sťažovali. na tvojom mieste by som hodnotenie dala, v podstate by som skopírovala väčšinu toho, čo si napísala tu. Ja keď idem niekam, vždy si čítam recenzie a 120e za noc zasa nie je málo.

lusyc
12. júl 2024

Skopírovala by som do recenzie úvodný príspevok. Veď nemáte to, čo ste si vybrali a platíte. Keď nie sú raňajky a výlety, znížiť cenu. Kľudne by som dala zlú recenziu.

tinqua
12. júl 2024

Tak tych 120 platis za nieco z coho ti tam realne polka chýba a to je za mna o*eb. Minule som citala na jednej chaluparskej stranke recenziu, ktora bola postavena velmi slusne a diplomaticky, ale nakolko obsahovala aj kritiku autor obdrzal sms od majitela tak odpornu a vulgarnu, ze tym, ze aj toto pan zverejnil urobil obrovsku sluzbu pre vsetkych co po predmetnej chalupe poskulovali vratane mna...a tiez mala hodnotenie 4,9 🙂 rob co musis, povedz tak ako je. Mas narok na kazdu sluzbu, ktoru si vyberies a ktoru ti zariadenie deklarovalo v popise na zaklade ktoreho si sa pre nich rozhodla

tinalia
12. júl 2024

Ano ja som za to aby si napisala aj takuto recenziu. Minuly rok ked sme si zajednali ubytko, tak nikto nenapisal, ze na zahrade smrdi žumpa a to mne osobne dost vadilo a neratala som s tym. Zahrada bola mega malicka a ked chcel clovek v teple sediet na terase tak bohuzial, musel sa zmierit so smradom. Samozrejme ze som to do recenzie napisala. Platili sme dvaja 100e na noc a boli sme tam 5 noci, za mna je to dost smradu za taky peniaz 🤣🤣🤣

elenajezova
12. júl 2024

Tak určite by som to napísala. Aj keď ja mam zaujímavú skúsenosť. Bookovala som ubytko cez Booking a tiež som vôbec nebola spokojná a dala som nie príliš priaznivú recenziu. Normálne mi potom volala majiteľka a doslova mi vynadal, že čo za recenziu som jej to tam dala. Co som si to dovolila. No ja som vtedy myslela, že... No škoda slov... 🥺

michelle567
12. júl 2024

Napíš to. Inak keď ste mali mať pre dve (či koľko vás bolo) osoby raňajky v cene na dva týždne, to ste prišli aj o dosť peňazí. Mohli ste hneď po príchode navrhnúť zníženie ceny adekvátne k tomu

tramtada31
12. júl 2024

A sťažovala si sa jej? Veľmi nechapem takéto konanie zákazníkov. Keď sme neboli spokojni, vzdy sme reklamovali na mieste a dostali vymenu izby (toaletný papier, či uteraky by podľa mna vyriešila hneď). Čo si pomozes negatívnou recenziou? Nič. Pomohla by si sebe len priamou konfrontáciou, a to nápravou služby, či zlavou za ubytovanie.

cookie29
12. júl 2024

Vies, podla mna su recenzie dolezite. Pokial nechces napisat hejt, lebo teda tie vacsinou neberiem do uvahy, rovnako ako recenzie nesetriace superlativmi. Ale negativna konstruktivna kritika je za mna top.

autor
12. júl 2024

@mikadooo tie informácie nám práve ona povedala hneď ako sme prišli s tými uterakmi a toaletnym

autor
12. júl 2024

A neviem či to je minús ešte ale posteľ máme 180, manžel má 178 a nohy mu trčia von z postele, takže ich má celú noc cez spodné čelo postele, ktoré je z dreva. To tam tiež nikde nebolo napísané, že majú mensie postele