Ahojte, má niekto skúsenosť, či sa dá stornovať letenka zakúpená cez e-sky v prípade, že ešte nebola uhradená? Nemajú call centrum, odpoveď z formulára neprišla..
Vďaka
uplny suhlas s komentarom vyssie (zamestnanec letiska)
Skôr myslím, či nemajú právny nárok na úhradu letenky.
Ak si teraz kúpim rovnaké rovnaké letenky cez oficiálnu stránku (raynair) a ešte stále mi bude svietiť na esky, že letenky rezerované, to len tak nechám a hotovo?
tebe sa nic nestane, akurat tam budu blokovane kvoli tej rezervacii, ale to sa asi zrusi ak nebude uhradena do enjakej lehoty
@kitycat dakujem. Presne na toto myslím, že blokujem letenky. Ale netuším ako to zrušiť. Veľmi slabé info maju na stránke. Prečítala som si aj všeobecné podmienky, nič tam o tom nie je. Zaujímavé však je, že vo všeobecných podmienkach viac krát uvádzajú, že veci sa riešia cez call centrum. Ale na stránke nikde call centrum nie je uvedené, ani t. č. ani nič. Mne v podstate prišlo do mailu len info o zriadení konta na esky, ani potvrdenie rezervácie neprišlo. Keď sa však prihlásim do svojho kontam, vidím tam že letenky máme rezervovaná a že čaká sa na úhradu. Č. účtu sa však na stránke nikde nedozviem. K platbám maju uvedene len spôsoby platby.
V podstate sa obávam, že si kupim letenky inde a následne mi príde z esky, že mám zaplatiť aj za tie.
resp. aj ked sa nezrusi, v rezervacnom systeme Ryanair bude balance a bez doplatenia by ste ani neodleteli… ked vsak neprisla ziadna rezervacka, tak esky letenku tiez zavazne este nerezervoval… neriesit, neplatit, kupit cez Ryanair