Chcem sa spýtať, objednávam letenky na október. Co v prípade, ze nebudeme môcť letiet zo súkromných dôvodov, keďže je to ďaleka doba.
K letenke je aj poistenie za 50 EUR na osobu, sme piati, čiže plus 250 EUR navyše. Len nerozumiem v pripade stormovania leteniek, ci nám vrátia všetko aj bez udania dôvodov, alebo musí byť len zdravotný vážny dôvod. Je tam.spoluucast pri nenastpeni 10% ale ci treba dokladovat liečbu, alebo hospitalizáciu.
Ďakujem.
neda sa priblizit ta fotka a je rozmazana, takze tazko povedat, precitajte poriadne poistne podmienky, vsetko by tam malo byt uvedene
Neviem co je tych špecialnych 17 storno dovodov, v každom prípade je štandardne na storno potrebný relevantny a preukázateľny dovod + pozor, koho storno zahrna, to ze ty si PN nemusi znamenat, ze letenku vystornuju aj muzovi a detom, ktorí realne prekazku v ceste na dovolenku nemaju
Je rozdiel, ci ide o seriozne aerolinky alebo o nizkonakladovku. Kolegyna mala nedavno letiet nizkonakladovkou. Mala zaplatenu poistku. Aerolinky zmenili casy letov o cca 4 hodiny, cim vlastne nestihala to, preco tam letela. Chcela letenky zrusit a kupit ine, cez ineho prepravcu. Dostala naspat asi 2/3 ceny, aj to az ked narobila cirkus a obvolala ‘pol zemegule’. Vraj to nebol dostatocny dovod 🤦🏼..
Precitaj si poistne podmienky. Neviem co myslis pod sukromnymi dovodmi. Vacsinou je to uraz ,choroba, strata prace atd. Detaily si precitaj. Ja som raz mala toto storno poistenie cez Pelikan a preplatili mi 90% ceny leteniek, ale ja som bola v case odletu na pn a to som musela dokladovat do poistovne, aj so spravou od lekara.