Dobrý deň,
Zajtra letíme s manželom do USA. Ideme z viedne a prestup máme v Helsinkách. Robila som nam cez aplikáciu check in najskôr na jednu časť, teraz otvorili check in na druhu časť letu. Pri prvom som nemala žiadny problém, ale z helsiniek do NYC mi nechce dovoliť urobiť check in, pritom manželovi skočilo hneď že ho ma. Mne píše že nie je dostupný a mám si ho spraviť na letisku.
Neviete mi poradiť čím to je?
A čo sa týka podpalubnej batožiny, ak budem musieť robiť check in v Helsinkách tak budem aj batožinu musieť odbavovať nanovo ?
Ďakujem
A je možné že jednému to normálne išlo a jednému nie?
dneska maju customer service len do 17tej, ak to začnem riešiť ráno cestou na letisko ( prvý let z Viedne do Helsiniek ) bude to ok? Doteraz stres nebol ale už prichádza 🙈🙈
@sondisko1 mne toto robilo raz, keď som bookovala rodičom let z viedne, že mi napísalo, že check in nie je možný, že si majú urobiť na letisku.. tiež som bola v strese, že prečo ale potom som našla nejaké info, že to je normálne.
A teraz som našla na stránke toto (to som však pozerala austrian, neviem či letíte s ním):
@andrea2323 tak dufam že keď prídem k check in desk tak s kľudom Angličana nastúpim a odletim šťastlivo 🤧 ideme cez Finnair
@sondisko1 inak ešte mi napadlo, že niekedy toto robí ak nerobíš booking letenky sama ale je tam sprostredkovateľ (v tomto prípade pelikan) 🙂 už ale neviem ako to ďalej riešiť, každopádne ak píšu, že si máte check in urobiť na letisku, tak tam by to malo určite ísť 🙂
@andrea2323 píše to tam presne takto 🙈 len som bola nervózna hlavne kvôli tomu že mužovi to išlo a mne to nejde 🙈 tým pádom mi batožina pôjde len do Fínska a musím si ju znovu odbaviť asi že
@sondisko1 v ramci jednej letenky a jednej spolocnosti (pripadne codeshare spolocnosti - tyka sa aj vas, pises o Finnair ale letite pod British Airways codesharom ocividne) batozina moze ist vzdy az do cielovej destinacie (ak si cestujuci nezela inak) … co sa vsak boarding passu tyka, ten na pokracko nemusi byt vydany (check-in ale bude spraveny) a BP sa vyzdvihne na transit desku
Ja len do buducna, ze cez pelikan je ta letenka vzdy drahsia, hlada sa tam fajn, ale kupila by som ju potom uz priamo cez letecku spolocnost (minimalne si aspon porovnala ceny) a aj keby bol nejaky problem, tak sa jednoduchsie riesi priamo s leteckou spolocnostou ako cez sprostredkovatela.
@milanemila budeme vedieť do budúcna, mali sme to trošku komplikované preto sme si to chceli uľahčiť takto ale nabudúce budeme riešiť tak. 😊
@sondisko1 zavolaj do leteckej spolocnosti. Mam skusenost, ze let bol overbooknuty a zmenili nam let. 🤷🏼♀️