Let cez Wizzair a následne poškodený kočík

27. nov 2024

Leteli sme z wizzair a poškodili nám kocik, čo môžeme robiť máte niekto s touto aero skúsenosti a vrátili vám €?dakujem !

mikitilik29
27. nov 2024

Neporadím, ale presne cca pred mesiacom aj nám poškodili kočiar počas letu. Aspoň že som zobrala starý kočiar, lebo pri novom by ma trafilo

sapetka
27. nov 2024

Treba to reklamovat na letisku

autor
27. nov 2024

@sapetka tak nemajú pobocku

abbey1
27. nov 2024

Kto tam nemá pobočku? Poškodenie, akékoľvek čohokoľvek, treba reklamovať priamo na letisku. Dodatočne už nič nevyriešiš. Na každom letisku je na to určené 'okienko'.

annm81
27. nov 2024

Samozrejme sa to dá vyriešiť dodatočne. Na webovej stránke leteckej spoločnosti budú určite mať formulár, ktorý treba vyplniť a zaslať. Nejakú kompenzáciu asi dostaneš, ale isto to nebude stačiť na nový kočiar - to je dôvod, prečo každý, kto má nejaké skúsenosti, radšej vezme do lietadla len starší lacný kočiar.

abbey1
27. nov 2024

@annm81 Riešila si niečo také dostatočne? A úspešne? Ako dokážeš poškodenie počas letu?
Konkrétne s touto leteckou spoločnosťou som skúšala riešiť dodatočne. A zostalo len pri pokuse.

annm81
27. nov 2024

@abbey1 Riešili sme poškodené kufre a tiež stratené kufre - s inými spoločnosťami. V prvom prípade sme dostali nejakú kompenzáciu. V druhom sa kufre našli - my sme totiž behom stihli doslova na poslednú sekundu prestup, ale kufre nie. Pristávali sme vo Viedni a následne odcestovali do Košíc - telefonicky sme dohodli, že nám kufre, ktoré šli do Viedne iným lietadlom, zdarma donesie kuriér do Košíc.

colsami
27. nov 2024

@abbey1 ano ja aom riesila s Wizzairom len refund zruseneho letu a bola to katastrofa. A ano, pobocky nikde, nedovolas sa nikde... Odpisali raz za tri tyzdne. Riesila som to mesiace.
A @autorka pozri si na webe wizzair su take formulare, cez to ziadas - ak ponukaju tu moznost. A ano priprav sa ze je to komunikacia na nervy. Nebyvaju ochotni vyjst v ustrety.

abbey1
27. nov 2024

@annm81 Snáď chápeš rozdiel medzi strateným a poškodeným kufrom

annm81
27. nov 2024

@abbey1 Píšem aj o poškodených kufroch.

milanemila
27. nov 2024

Poskodenie kocika sa riesi na letisku, neposkodil ti ho wizzair, ale zamestanci letiska pri manipulacii. Presne pre toto sme pri oboch detoch mali cabin size kociky, lebo by ma drblo kebyze mi dolamu napr na ceste na dovolenke kocik.
Ak ste to neriesili priamo tam, tak by som skusila najst nejaky online formular 🤷🏼‍♀️

autor
27. nov 2024

@abbey1 ešte raz to napíšem. Konkrétna pobočka wizzair na viedenskom letisku v rámci baggage - damage neexistuje

autor
27. nov 2024

@abbey1 tak a ako ste to riešili ?

alexandra383
27. nov 2024

To sa riesi na reklamacii na letisku. Letiskove reklamacie, nie sluzby leteckej spolocnosti, ako tu uz bolo poradene