Ahojte prosim info ako kontrolujú na hrebienku režim op?len tak pozrú alebo detailne študujú?dakujem za normálnu odpoved
včera tam bol muž s deťmi a kontrolovali. dosť dlho čakali v rade
Detailne studuju. Co mate falosne covidpasy? 🙄
Čo som ja počula kontrolujú taketo vychytené strediska skúste nieco menšie my sme dnes boli a nikto nič nekontroloval😊
Vie mi prosím niekto povedať co kontrolujú 7 ročnému dieťaťu? My sme očkovaní, starší syn prekonaný, ale dcéra nie. Podľa vyhlášky by to malo byt v pohode do veku 12 rokov a 2 mesiace. Len ci ma niekto reálnu skúsenosť.
Ja sa tak dobre zabávam. Aj ja som proti kadečo mu, ale tak som momentálne neickovana a cusim. Nesnažím sa odrbat systém. Je to moje rozhodnutie, tak, aj keď mi rozum veľa vecí neberie, akceptujem. Testy robím ako krava pravidelne, pcr ak chcem niečo. A žijem, dokonca relatívne normálne. Ale hnusi sa mi podvádza nie, tak keď sa raz niekto rozhodne, že nie, má byť hrdý a nie sa schovávať do radu medzi ockovanych s falošnými papierni.... Ci?
Do Tatier mozes ist, len na lanovku musis byt OP. Tak hore vyslapat pokochat sa a ist spat.
@maciatkolulu
toto ti kvitujem, patríš k menšine, ktorá sa nesnaží obabrať systém 👍
@mondolina neviem, odrbavanie mi bolo vždy proti srsti.
@mo215 boli sme, vcera sme sa vratili. Hufy ludi, nikde nikto nic nekontroloval. Na lanovku sme cakali polhodinu v rade, v lanovke natlaceni hlava na hlave. Taktiez vlakom na Strbske to bol tiez zazitok. Uz neviem ci sa smiat a ci plakat.🤣 Tesim sa, ze sme mohli podporit slovensky hotel atd ale take absurdne situacie, co sa deju, radsej vobec ! nerozmyslat🙈🙉🙊 My sme prekonani a ockovani a tiez nechcem, aby tu u nas vsetko skrachovalo ale co za debility sa to tu deju.