Hrebienok - režim OP

mo215
30. dec 2021

Ahojte prosim info ako kontrolujú na hrebienku režim op?len tak pozrú alebo detailne študujú?dakujem za normálnu odpoved

birika
30. dec 2021

tiez ma to zaujima 🙂

danulicek
30. dec 2021

včera tam bol muž s deťmi a kontrolovali. dosť dlho čakali v rade

belllinka
30. dec 2021

Detailne studuju. Co mate falosne covidpasy? 🙄

mo215
autor
30. dec 2021

@belllinka ja myslim ze staci odpoved a nepýtať sa nepodstatné

mikadooo
30. dec 2021

@mo215 kontrolujú poctivo, nestačí len zamávať nejakým qr kódom.

ninusa221
30. dec 2021

Čo som ja počula kontrolujú taketo vychytené strediska skúste nieco menšie my sme dnes boli a nikto nič nekontroloval😊

martinka13
31. dec 2021

Vie mi prosím niekto povedať co kontrolujú 7 ročnému dieťaťu? My sme očkovaní, starší syn prekonaný, ale dcéra nie. Podľa vyhlášky by to malo byt v pohode do veku 12 rokov a 2 mesiace. Len ci ma niekto reálnu skúsenosť.

martul
31. dec 2021

@mo215 jaaaj, trafená hus zagágala. Keby si mala všetko ok, tak sa nepýtaš, ideš na Hrebienok, keď ťa vyzvú ukážeš covid pás.

mo215
autor
31. dec 2021

@martul ide o to,ze nemam chut na tieto buzeracie ohladom blbých qr kódov

mayyyyka
31. dec 2021

@mo215 vcera bol brat a skenuju qr kody

mirage
31. dec 2021

@mo215 cize inymi slovami ho nemas..

martul
31. dec 2021

@mo215 asi máš covid keď nemáš chuť
Nechoď a nebude ťa nikto buzerovat.

maciatkolulu
31. dec 2021

Ja sa tak dobre zabávam. Aj ja som proti kadečo mu, ale tak som momentálne neickovana a cusim. Nesnažím sa odrbat systém. Je to moje rozhodnutie, tak, aj keď mi rozum veľa vecí neberie, akceptujem. Testy robím ako krava pravidelne, pcr ak chcem niečo. A žijem, dokonca relatívne normálne. Ale hnusi sa mi podvádza nie, tak keď sa raz niekto rozhodne, že nie, má byť hrdý a nie sa schovávať do radu medzi ockovanych s falošnými papierni.... Ci?

maris5
31. dec 2021

Do Tatier mozes ist, len na lanovku musis byt OP. Tak hore vyslapat pokochat sa a ist spat.

martul