Ahojte, už dva dni študujem booking a spol v snahe vybrať nejaký hotel v Miláne. Máte prosím nejaké odporúčanie? Pre 2 + 1 dieťa zostava, ktoré ešte spí cez deň, takže ideálne niečo pokojné čo zas ale nie je na vidieku a nech sa v tej izbe aj vieme otočiť, nie kumbál. Fakt ako prešla som ich niekoľko a vždy ma nejaká recenzia odradila, tak skúšam tu či niekto nemá niečo aktuálne. Dakujem.
@lucik194 ja sa nepýtam na to ako sa mám starať o dieťa 🙂 ale dakujem za tip, doteraz mi za cela dobu nenapadol 🙂 to mi je jedno či hotel či apartmán, len nech to má aj úroveň, ceny si dajú ale kvalita sa nerovná tým cenám :D
@lucik194 nie kazde dieta spi v kociku. My sme na kazdej dovolenke s malym synom museli ist pocas obeda na ubytko pospat si, lebo v kociku ani za svet. Dokopy spal v kocku za cely jeho zivot asi 3x a aj to ako male babatko v hlbokom, v sportaku nikdy. A ani v nositku.
@diewcatqoo dakujem za pochopenie 🙂
Vždy ťa odradí nejaká recenzia. Neexistuje ubytko, kde by niekto na čosi nepindal. Trváš na tom, že to musí byť hotel? My cestujeme s troma deťmi. Nad bookingom si nerozmýšľala??? My sme v Miláne bývali normálne v byte rezervovanom cez booking.
B&B Milano central station hotel byvala kolegyna teraz
preto som sa pytala ci hotel alebo apartman
a to ci Ti nezaspi v kociku, bola recnicka otazka, lebo za mna ist niekam pokial dieta nespi v kociku je nie uplne pohodlne, cely den rozbabrany.
@yoxinka pozerám booking, ako mne nevadí že nie sú poháre na víno, obuvak a také veci, ale veľa sa sťažujú že paper thin walls a počuť susedov, ráno bordel z ulice etc :D ja som tak bývala vo FR a nie je to príjemne ked o 6.00 prídu koše vysypovať a hučí to na celé okolie :D takže mne skôr toto odrádza :D
@lucik194 chodíme tak už dosť dlho a nevadí nám to 🙂 mne tiež nevadí ísť si oddychnúť trošku a nebeháť ako pájac hore dole celý deň len aby sa nepovedalo :D takže again neriešte ako spí alebo nespí moje dieťa...🙂