Dobry den, rezervovala som v HU ubytovanie a dnes mi zamietli platbu. Neplatna transakcia. Limit mam dostatocny na internetove platby, penazi na ucte dost. Ide o Fio banku. Bola som aj v banke, tam sa distancovali od toho, ze oni s tym nic nemaju.
Da sa kupit dvl aj mimo booking. Tak aby netrebalo zadat cislo karty? Obycajne Chorvatsko hotel.
Povodne som chcela Madarsko.
😔😔😔
Môžeš priamo kontaktovať hotel a urobiť rezerváciu cez nich.
ano,mozes urobit rezervaciu priamo v hoteli a este ta do vyjde lacnejsie...dost pravdepodobne...aky hotel si chcela rezervovat?
Takze, najprv si ujasni,ci ti booking aj zrusil rezervaciu a ci ti ju zrusili bezplatne. Kontaktovali ta, ze od teba potrebuju platbu? Nebola karta zadavana len ako garancia? Tvoja rezervacia moze byt kludne potvrdena nadalej,nerob si novu, pokial si nevyjasnis tu povodnu...
@taga nevykonane platby - zamietnuta kartova transakcia
Toto mam v IB.
Booking toto urobil pred pár dňami aj mne, berie iba určité typy kariet.
@oblecenieavecicky toto nie je o type karty, ale Booking takto blbne uz par mesiacov
čo máš napísané v stĺpci "Dôvod odmietnutia"?
@liz_lemon tak to neviem. Mne to už párkrát spravilo s mojou kartou (vždy medzitým zabudnem a skúšam nanovo🙈) a s manželovou to ide na šupu.
@oblecenieavecicky uz aj tu na MK som o tom citala, aj moja znama s tym mala problem, a to skusali 3 rozne karty
@liz_lemon nehádam sa, je to možné. Ja som napísala len našu skúsenosť ☺️
@liz_lemon je to aj o type karty. Mam skusenost.
Ja mam tiez skusenost, ze tam je problem s neembosovanou kartou u niektorych ubytovani. Lebo booking posunie (nie vzdy) to cislo karty danemu poskytovatelovi ubytovania. Mne sa to uz stalo, ze som mala neembosovanu kartu a nevedeli ju overit, tak som musela zadat druhu.
@muchotrafka298 toto neplatí už asi rok cca... Hotely už nemajú prístup k údajom karty, overuje ich iba booking
@janai1 mne sa toto stalo v auguste minuleho roka, ked si hotel v Nemecku stiahol z mojej karty peniaze (par EUR) a nasledne ich vratil. Overovali si, ci je karta platna. Rezervacia bola spravena cez booking. Odvtedy som rezervaciu cez booking nemala.
Otvor si IB - Prehľady - Odmietnuté a zrušené platby
a napíš čo je uvedené v stĺpci "Dôvod odmietnutia" skontroluj aj čiastku akú chceli
Ešte pošli obrázok z IB ako máš nastavené zabezpečenie karty
https://www.fio.sk/docs/bannery/zabezpecenie_ka...
@maranco toto mam vsetko zelene, povolene.
ja objednavam viac cez hotels.com alebo airbnb, prip cez hotel priamo
@maranco a dovod prekroceny limit. No to je blbost.
Skontroluj si denný a týždňový limit pre riadky internetové platby NET, ale hlavne MOTO platby, Booking asi použije MOTO, že si ručne stiahnu platbu na platobnom termináli zadaním čísla tvojej karty.
https://www.fio.sk/docs/bannery/zabezpecenie_ka...
@maranco mam tam 5000 limit.
V stĺpci Čiastka akú sumu chceli stiahnuť?
Určite máš denný limit 5000? to máš Business kartu? lebo na bežnej karte je max denný limit 4000€.
Na bookingu vzdy zadavas cislo karty, bez toho sa neda rezervovat.