Booking hotel neodpisuje

11. aug 2022

Zaplatila som cez booking dovolenku. Pisala som do hotela poziadavku a vyse 2 tyzdnov sa neozvali. Mam len strach,ci neprideme na miesto a nepovedia nam,ze nemame rezervaciu. V bookingu ju mam riadne vysvietenu,potvrdenu,na mail mi tiez prislo potvrdenie. Stresujem zbytocne? Nerada by som cestovala stovky km a vratia ma naspat. Jazyk neviem,takze volat nemozem.

ariannazara
11. aug 2022

Bežne sa mi to deje ze neodpisu. Aj teraz som písala ci majú k dizpo mikrovlnku ale neodpísali a išli sme a normálne sme mali všetko 🙂

autor
11. aug 2022

@ariannazara Dakujem krasne za odpoved. Ukludnila si ma

janai1
11. aug 2022

Tak záleží aká požiadavka to bola. Niekedy tiež neodpisujeme keď je to len oznam a nie je to formulované ako otázka.

hipuska
11. aug 2022

Je to Chorvátsko? O akú lokalitu sa jedná? Veľa dovoleniek bolo skrz booking zrušených. Pozri si na FB nejaké skupiny. Ja by som bez toho teraz už necestovala.

valeriakadarova
11. aug 2022

Pokiaľ ste im napísali požiadavku (ak požiadavka bola oznam a nie otázka) tak nie je dôvod odpisovať, požiadavka sa poznačí do Vašej rezervácie a pokiaľ je to v možnostiach hotela tak Vám ju splnia🙂

autor
11. aug 2022

@hipuska nie,nejedna sa o chorvatsko. Pytala som sa,ci je mozne dokupit slnecniky navyse. Cestujeme 4 a mame v cene izby dva slnecniky. Chcela som vediet,ci si mozme este dva rezervovat. Alebo to mam riesit nejako inak priamo na plazi

1ivanka1
11. aug 2022

Toto si pories na plazi,hotel s tym nic nema..kam idete?taliansko?

izabela181
11. aug 2022

Možno sa im to len nejako stratilo v množstve mailov, skúsila by som napísať ešte raz 😊 ale rezervácia určite platí keď je to platne na bookingu toho by som sa nebála 😊

sszuzu8
11. aug 2022

Booking uz nikdy. My sme prišli na miesto a hotel neexistoval. 🤦‍♀️ Vyše 600 km zďaleka. Došli sme v noci a museli sme si narýchlo zohnať náhradné ubytko

majkabambulik
11. aug 2022

@sszuzu8 Krute, a mal ten hotel aj nejake recenzie? Citali ste ich? Dostali ste nazad z bookingu peniaze? Ci to bola len rezervacia bez platby vopred?

majkabambulik
11. aug 2022

zodvihni telefon a zavolaj na recepciu hotela, booking uvadza presnu adresu hotela, tak si pozri priamo web stranku hotela a volaj, budes v klude a bez stresu. Za tie drone na telefon si kupis pokoj a informaciu.

autor
11. aug 2022

@majkabambulik co ja im tam po slovensky poviem,neviem iny jazyk

autor
11. aug 2022

@sszuzu8 tak to ja si vzdy cez google mapy pozriem hotel aj okolie,to zase macku vo vreci nekupujem. Musi nam aj poloha vyhovovat a maju dost aj tohtorocnych recenzii

martina1985ba
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
hipuska
12. aug 2022

Tak.ked.maju recenzie tak sa asi neboj. A k tým slnečníkom....môžu byť tak zavalení robotou, že im to príde ako otázka "rozmaznaho turistu" čo rieši slnečníky. To si poriesis priamo na mieste.

akvi
12. aug 2022

Ak su recenzie z tohto roka, nebála by som sa. Vôbec sa nečudujem, že neodpovedali na takúto otázku. Sama prenajímam a ľudia sa pýtajú niekedy také blbosti, že až. Neviem si dosť dobre predstaviť, ako to má poriesene hotel so stovkami hostí, ak sa každý druhý niečo opýta. Pozri si ešte rýchlosť odpovedí, booking tam má tento hodnotiaci parameter, tak budeš vidieť, či sa len omylom zatulala tvoja otázka alebo to majú aj tam, že neodpovedaju hneď.

1ivanka1
12. aug 2022

@akvi no ja sa necudujem ze neodpovedali.pani sice neodpisala kam ide..ale vacsinou je to tak ze 1 izba = 1 slnecnik..potom si uz musi zbytok riesit na plazi so servisom.

sszuzu8
12. aug 2022

@majkabambulik rezervacka bez platby našťastie ale po x pokusoch telefonovat tam som podľa operátora mohla byť rada ze neplatím pokutu ze som zrušila rezerváciu po termíne 😃😃 pretože uznali ze je to ich chyba aj sa ospravedlnili ale aj tak. Toto sa nemá stavať a mali by kontrolovať kto tam co dava. Recenzie tam bola asi len jedna a bola pozitívna ale pravdepodobne to si ten človek napísal sám. 🙄 Na mape danú ulicu aj číslo našlo no niekedy ani po priblížení nevidno presne názov budovy tak som tomu nejak neprikladala váhu. Ovšem aj moja chyba

akvi
13. aug 2022

@sszuzu8 recenziu si sam napísať majiteľ ubytovania nemôže. Resp. musel by ojebabrat systém, tváriť sa, že si rezervoval, zaplatil a až potom sa dá písať recenzia. Booking robí naozaj veľa opatrení, aby sa vyhli podvodom, ale aj tak sa asi občas nájdu zaskodnici, ktorí chcú robiť zle.

majkabambulik
13. aug 2022

@akvi mas pravdu, mohol si to sam majitel dat cenu akoze 1 cent na par minut, cize kludne si vytvoril druhy ucet a kupit si ten noclah akoze je spokojny zakaznik no a vzapeti zvysit cenu za noclah, ktoru si zaplatila ty a dat bez moznosti vratenia platby, no len nedomyslel, ze booking plati poskytovatelom ubytovania az po mesiaci ci dvoch po tom, co im zaplati zakaznik.

akvi
13. aug 2022

@majkabambulik booking vypláca 2x do mesiaca 🙂 Ale to je jedno, proste podvodníci vždy existovali a budú existovať. A aj keď sa spravia opatrenia proti nim, tak oni si nájdu spôsob. Inak nechápem, že im to stojí za tú námahu.

majkabambulik
13. aug 2022

@akvi ty sice nechapes, ja som citala ohladom bookingu a pod. ze ked taki podvodnici z azie alebo blizkeho vychodu si otvoria cca 10 neexistujucich nehnutelnosti v europe mesacne, tak sa im tato mensia administrativa pekne oplati, zarobia si na cestu do eu a tu uz sa o nich postaraju lebo uz vedia, ze co vsetko im patri a co maju hovorit, aby ich uz odtialto nikto nikdy nevydostal....

akvi
13. aug 2022

@majkabambulik neexistujúcu nehnuteľnost do systému nenahodis. Booking posiela na adresu list normálnou poštou a ty musíš zadať kód z listu. To je opatrenie presne voči takýmto podvodníkom.

majkabambulik
13. aug 2022

@akvi ved to, staci ked mas podplatenych postarov v niektorom state, co vedia v tom chodit a potom sa stava to, co aj sa tejto mamicke stalo ked prisla do akoze ubytovacieho zariadenia tak - nenasla nic