Ako si k letenke cez wizzair pridať kufor?

zuzka_ant
24. okt 2019

Dobre ranko.potrebovala by som poradit ako si k letenke cez wizzair pridat batozinu na jednu cestu.ked chcem pridat stale mi prida obojstranne. Letenky som uz zaplatila.myslela som ze to spravim dodatocne ale ani tak to neviem.

kittyna5
24. okt 2019

@zuzka_ant dobrý deň, neviem vám poradiť, no ak vám tu nikto nepomôže skúste zavolať ku nám na letisko. Keď tam je akurát niekto ochotný, tak by vám možno vedeli poradiť 🙂

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@kittyna5 napisete mi prosim cislo?

kittyna5
24. okt 2019

@zuzka_ant +421 2 3303 3353 skúste. Nezaručujem na 100%, že poradia, ale ja keď som raz potrebovala úplnú hlúposť, tak mi poradili čo a ako. Za vyskúšanie nič nedáte 🙂

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@kittyna5 dakujem velmi pekne.skusim.nechcem platit potom na letisku zbytocne navyse.a potrebujem na cestu naspat kufor navyse.

sissy27
24. okt 2019

@zuzka_ant ak ho chceš len na spiatočnú cestu, tak potom by to malo ísť vtedy, keď budeš robiť check-in na spiatočnú cestu.

fokuska
24. okt 2019

@kittyna5 Na letisko? Na ktore letisko? Co ma letisko s aerolinkami a ich rezervacnym systemom?

@zuzka_ant Ked uz, tak si zavolaj alebo napis na chat na Wizzair podpore. Na stranke maju kontakty.

sissy27
24. okt 2019

@fokuska wizz má len tel. linku a za hovor zaplatí viac ako za kufor oboma smermi.

fokuska
24. okt 2019

@sissy27 Na facebooku mi poradili cez chat - bezplatne. Riesila som aj vec, ktora nesla urobit cez chat, musela som volat linku a nezda sa mi, ze by som platila nejako vela...sice nepamatam kolko, ale zdalo sa mi to v pohode.

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@sissy27 dakujem rozmyslala som nad tym len ci uz nebude aj vtedy drahy.popripade som rozmyslala zaplatit na cestu spat priority a tym padom by sme Mali 3 kufriky 10kg navyse

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@fokuska dakujem pozriem to

lsimo
24. okt 2019

@zuzka_ant ja by som to tiež riešila cez wizzair nejakú podporu musia mať a po overení by ti to tam vedeli doplniť 🙂 Predsa len sa takéto môže stať každému alebo keby niečo ľuďom nešlo aby mali kam zavolať.

sissy27
24. okt 2019

@fokuska nemýliš si to s ryanairom? s nimi v pohode vyriešiš cez bezplatný chat, aj keď občas treba dlhšie čakať. Wizz čo viem, tak jedine tel. linka a schválne som hľadala teraz či sa niečo nezmenilo a nevidím nikde, že by mali bezplatný chat, stále len linka za nie úplne malé poplatky (v závislosti od toho, z ktorej krajiny voláš).
@zuzka_ant tak podľa toho koľko toho máte, ale ak ti stačí 10kg a malý kufor, tak priority je najlepšia možnosť.

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@sissy27 ja uz jeden kufor mame tam aj naspat.lenze predpokladam ze nakupime nieco ako stale. Tam by 3x priority cize 30kg bolo to iste ako jeden 30 kilovy kufor vlastne.tak to este zvazim

sissy27
24. okt 2019

@zuzka_ant za mňa priority je lepšie v tom, že máš kufre pri sebe takže sa už nezdržuješ čakaním a hlavne ti s ňou nikto nehádže. Ale tak záleží, čo sa vám viac oplatí.

zuzka_ant
autor
24. okt 2019

@sissy27 velmi nad tym rozmyslam aj kvoli detom.tak uvidim ked zacnem balit ci bude treba aj na cestu tam ale naspat to bude asi naj riesenie

fokuska
24. okt 2019

@sissy27 Nemylim, Ryanairom som nikdy neletela, vzdy len Wizzairom. Mali sme zruseny let a moznost vratenia penazi, vratenie kreditu vyssom ako bola cena letenky alebo zadarmo prebookovanie na iny let. Chceli sme prebookovat ale neslo mi to urobit cez moje konto, aj ked v instrukciach bolo napisane ako to ma fungovat.
Pisala som im na facebook na chat a oni mi poradili. Potom som riesila dalsiu vec, ked mi cez chat napisali, ze to takto urobit nevedia, ze musim hovorit s operatorom, tak som zavolala - volala som cislo, ktore bolo urcene pre Slovensko, pise tam 0,60 za minutu - operator so mnou hovoril po anglicky, podla prizvuku to bol britska anglictina a neuctovali mi ani ziadny poplatok za to, ze mi v rezervacii zmenili co som potrebovala.

sissy27
24. okt 2019

@fokuska tak ale facebook / instagram nie je chat, cez ktorý niečo vyriešia okrem toho, že ťa odkážu na zákaznícku linku po telefóne.

fokuska
24. okt 2019

@sissy27 Na facebooku je predsa messenger / chat alebo ako to nazves. Vies im napisat sukromnu spravu a oni na nu odpovedaju.
Alebo sa ma snazis presvedcit, ze mi vtedy vlastne nepomohli, ze moj problem sa vyriesil sam?

sissy27
24. okt 2019

@fokuska takto, napr. ryanair má oficiálny chat, kde komunikuješ so zamestnancom, ktorý ti aj reálne pomôže (napr. spraví zmeny na letenke, pridá batožinu, atď.). Vieš s kým komunikuješ, je o tom záznam, je to skrátka oficiálna služba pre zákazníkov.
Fb/ IG je akurát tak fanpage, kde ti môžu alebo aj nemusia odpovedať a spravuje ich nejaká osoba z PR, môže ti poradiť kde nájdeš toto alebo tamto, ale na nejaké zmeny alebo podobné úkony ťa odkážu na zákaznícku linku, čo je aj jediný oficiálny kontakt.
https://wizzair.com/sk-sk/informacie-a-sluzby/k...

fokuska
24. okt 2019

@sissy27 Ok, ved ako pisem, mne raz pomohli a raz ma odkazali na linku, pretoze nemohli urobit to, co som potrebovala.
Preto to autorka otazky tiez moze vyskusat - bud ju odkazu na linku, alebo jej povedia ako si tu batozinu ma pridat tak ako potrebuje, alebo jej povedia, ze to tak nie je mozne... nehovorim, ze jej ju rovno pridaju oni.

erikamamo
24. okt 2019

@zuzka_ant samozrejme napis priamo im, letisko s tym nic nema, letisko ta taktiez odkaze na kontakt na nich priamo, letisko ta len prepravuje...