Baby, prosím vás neviete ako prinútiť cestovku aby nám odpovedala že aké sú storno poplatky? Furt sa z toho vykrúcajú pretože pre nich je lepšie keď si voucher. Vopred ďakujem za odpoved.
Aj v zmluve by to malo byť uvedené. Keď príde ku konfrontácii budete sa držať zmluvy a nie toho, čo vám teraz povedia.
@laur_nanna Stornopoplatky musia byt uvedene v podmienkach - tie su povinni vam dat spolu so zmluvou, alebo hladaj na ich stranke.
@laur_nanna presne ako pisu baby, kazda cestovka by to mala mat uvedene na stranke, tak si skus pozriet tam!
My sme objednávali cez inviu a napísali nám že momentálne to nevedia zistiť že musíme počkať 🙂
@laur_nanna vsetko maju na webe a vsetko mas v dokumentoch co ti poslali
@laur_nanna aj invia ti predsa posiela dokumenty na mail
@laur_nanna A co ze cez Inviu, ved aj Invia ti dala zmluvu a k nej podmienky.
@laur_nanna stornovať je blbosť, prídeš o kopu peňazí zbytocne. Vezmi voucher, alebo náhradnú destináciu.
@laur_nanna vseobecne podmienky by mali mat zverejnene na nete