Zameniť či nie ak áno koľko na 4dňový výlet do Prahy?
@di1234 som študentka, a výber v zahraničí mám dosť spoplatnený
V Praze můžeš platit všude kartou. Vždy je třeba vybrat "v místní měně". Jinak je kurs nevýhodný. Tam, kde nejde platit kartou - tam nechoď. Vybrat si v případě potřeby můžeš z bankomatu na místě, ale vždy si vyber bankomat nějaké banky....NE bankomaty s označením ATM. Nikdy neplať eurama ....kurs nula nula nic. Hotovost potřebuješ na případné wc, stánky na trzích... i dýško dnes dáš do platby kartou. 4 dny sjou fajn, ale netušíme, kolik lidí.... 500 czk na jednoho třeba?
Pri výbere z bankomatu nepoužívať DCC
Revolut má dnes kurz 1€ = 25,11 Kč
Pred par rokmi som vybrala 2000 Kc z bankomatu, uz sme boli v Prahe niekolkokrat este stale z nich mam. Vsade sa da platit kartou. Ked budes vyberat z bankomatu banky, ktora je v rovnakej skupine ako tvoja, vyber mozes mat bez poplatkov, staci vybrat vyber bez konverzie ked sa ta bude terminal pytat budes mat aj najlepsi kurz
Nemusíš vyberať z bankomatu. Všade môžeš platiť kartou.
Ale keď chceš mať dušu na mieste, tak si zameň nejakých 500 CZK, aby si mala nejakú hotovosť. Ale potom budeš riešiť, čo s peniazmi, čo ti zostali......??
Pozri si toto video, máš tam veľa praktických rád, ako sa neobabrať.
https://www.youtube.com/watch?v=FZrDtw3iuOkTak budeš platiť všade kartou a tým pádom ani nemusíš rozmýšľať koľko meniť 🙏🏼 a keď budeš potrebovať hotovosť, využiješ bankomat tak, ako píšu vyššie. Uži si výlet 🙂
revolut appku a zamenis si rovno v nej, platis virtualnou kartou
My sme boli teraz na 5 dní v Prahe a všade som platila kartou... ALE!!! Keď sme išli do Lomu Veľká Amerika, tak na autobus som si musela vymeniť české koruny. A tiež sme chceli ísť do špeciálnej kaviarne s mačička i. A tam chceli len v hotovosti plavbu. A tiež napríklad morský svet tiež len v hotovosti. Alebo eurá... Takže nie úplne všade po hodí človek s kartou...