4-dňový výlet do Prahy - koruny

13. aug 2024

Zameniť či nie ak áno koľko na 4dňový výlet do Prahy?

di1234
13. aug 2024

Všetko viete platiť kartou a vybrať si či budete platiť v CZK alebo EUR (české koruny sú výhodnejšie). Rovnako si viete vybrať hotovosť priamo tam. Otázka koľko je príliš subjektívna. Niekto minie za 4 dni 1000€ a niekto 400€.

autor
13. aug 2024

@di1234 som študentka, a výber v zahraničí mám dosť spoplatnený

berenika39
13. aug 2024

V Praze můžeš platit všude kartou. Vždy je třeba vybrat "v místní měně". Jinak je kurs nevýhodný. Tam, kde nejde platit kartou - tam nechoď. Vybrat si v případě potřeby můžeš z bankomatu na místě, ale vždy si vyber bankomat nějaké banky....NE bankomaty s označením ATM. Nikdy neplať eurama ....kurs nula nula nic. Hotovost potřebuješ na případné wc, stánky na trzích... i dýško dnes dáš do platby kartou. 4 dny sjou fajn, ale netušíme, kolik lidí.... 500 czk na jednoho třeba?

maranco
13. aug 2024

Pri výbere z bankomatu nepoužívať DCC

https://www.youtube.com/watch?v=9k301M4ZEw0

Revolut má dnes kurz 1€ = 25,11 Kč

viestta
13. aug 2024

Pred par rokmi som vybrala 2000 Kc z bankomatu, uz sme boli v Prahe niekolkokrat este stale z nich mam. Vsade sa da platit kartou. Ked budes vyberat z bankomatu banky, ktora je v rovnakej skupine ako tvoja, vyber mozes mat bez poplatkov, staci vybrat vyber bez konverzie ked sa ta bude terminal pytat budes mat aj najlepsi kurz

chrobak7
13. aug 2024

Nemusíš vyberať z bankomatu. Všade môžeš platiť kartou.

Ale keď chceš mať dušu na mieste, tak si zameň nejakých 500 CZK, aby si mala nejakú hotovosť. Ale potom budeš riešiť, čo s peniazmi, čo ti zostali......??

Pozri si toto video, máš tam veľa praktických rád, ako sa neobabrať.

https://www.youtube.com/watch?v=FZrDtw3iuOk
di1234
13. aug 2024

Tak budeš platiť všade kartou a tým pádom ani nemusíš rozmýšľať koľko meniť 🙏🏼 a keď budeš potrebovať hotovosť, využiješ bankomat tak, ako píšu vyššie. Uži si výlet 🙂

deedol
13. aug 2024