Pri objednavani online som omylom vybrala zajazd s nastupnym miesto Kosice namiesto Bratislava. Nasledne mi prislo potvrdenie objednavky, kde som si vsimla tento omyl a este v ten den (cca o 3hod.) som poziadala CK o storno.
Za zajazd som nezaplatila ale CK odo mna ziada uhradu plnej vysky zajazdu. Objednavala som 4 dni pred odchodom.
Je takyto postup pravne akceptovatelny ?
Obch.podmienky: https://cestovnakancelariadaka.sk/obchodne-podm...
vsak si len zmen miesto odchodu nie cely zajazd
v tom termine bol ten zajazd iba z KE, navrhla som CK, ze pojdem v inom termine v BA ale neakceptovali.
Spravila si zmluvu a teraz ju chceš porušiť. Veď to posuň niekomu inému.
@sowo zmluvu o zajazde si podpisala? Ak ano, jej sucastou su aj obchodne podmienky a ano, v tom pripade musis akceptovat storno poplatok
A neda sa nadnut na IC vlak a posediet o 4 hod viac?
zmluvu som nepodpisovala, bola uzatvorena online a na IC sa neda nasadnut, lebo uz je po termine
strono poplatok je v tomto pripade opravneny cestovna kanacelaria nenesie zodpovednost za to ze si sa na prvom stupni ZS nenaucila citat s porozumenim
kam je ten zájazd, kedy, koľko osoby a za koľko? kľudne aj správu napíš ak chceš, možno by som využila
Prečítaj si podmienky ale keď si tam ani nikoho neposlala cestovka zbytočne prišla o peniaze.
CK stornovala moju objednavku a zajazd nasledne vypredala. Aj napriek tomu pozaduje 100% storno poplatok - navrhovala som im aj to ze by som isla v inom termine, neakceptovali.
Urcite si odklikla VOP. Ja chapem, ze zamrzi, ale za chyby sa plati.
porad sa so SOI. zmluva bola uzavreta na dialku, ma pravidla, ale zase pomylit sa moze kazdy... tu ide uz potom aj o vychacnost z ich strany. Ja by som to tiez neuhradzala.
je mi jasne, ze zakon asi na strane CK, ale ide skor o seriozny pristup a "dobre mravy", kedze som ich takmer okamzite poziadala o zrusenie a oni mohli zajazd ponuknut dalej .
Mne sa stalo ze som dala zlý dátum narodenia. Nesedelo s datumom v pase. Opravili to bez poplatku vtedy bolo tri mesiace do odchodu na dovolenku. . No skús sa niekým poradiť čo sa tomu rozumie. Ja by som sa skusila inej cestovke poradiť. Veď za opýtanie nič nedáš.
@sowo a keď si im oznámila storno čo povedali? Dali ti vedieť, že ho aj tak máš zaplatiť v plnej cene?
Vtedy by si mohla hľadať náhradu a oznámiť im, že budeš chcieť zmeniť meno, neviem čo by robili ak ho už medzitým predali inému 🙂
Alebo si to zistila až po termíne zájazdu, že ho máš aj tak zaplatiť?
na druhy den mi odpisali, ze zmena termínu zájazdu nie je možná.
Potom som podala reklamaciu a odpoved bola:
Ako zákazník máte právo kedykoľvek pred začatím čerpania služieb od Zmluvy o obstaraní zájazdu odstúpiť. V prípade, že zrušíte účasť na zájazde, ste povinná uhradiť nasledujúce storno poplatky,
- 6 a menej kalendárnych dní pred začatím zájazdu 100 % z vopred stanovenej ceny objednaných služieb.
Je nám ľúto, že došlo k danému omylu. Nie sme si však v tomto prípade vedomí pochybenia. Snažíme sa, aby naša stránka a služby, ktoré ponúkame, boli pre každého klienta zrozumiteľné a forma ich poskytovania prehľadná. Z uvedeného vyplýva, že storno poplatok ostáva aj naďalej v platnosti a objednávku je potrebné v plnej výške uhradiť.
@sowo si mala hneď nahodiť inzerát na zájazd a prihodiť tam ešte nejakú zľavu a im oznámiť, že nerušíš účasť na zájazde, zoženieš si náhradu, tak budeš potrebovať len zmeniť meno. A hľadať náhradu na zájazd aj v okruhu známych.
Ja tak na bazári predal letenku (keď spoločnosť zrušila plánovaný let a ponúkla náhradné termíny, alebo vrátenie peňazí), len som potom zmenil bezplatne meno na kupca letenky.
@sowo akym sposobom si riesila to storno? ten tvoj omyl?
CK Daka je známa svojimi praktikami, pracujem v inej CK, ak si klient spraví záväznú objednávku online a zájazd ešte neuhradil, bez problémov mu to zrušíme... asi sme moc mäkkí. Bohužiaľ niektoré CK nemajú zábrany...
@kaktusik007 este v ten den som im emailom oznamila, ze so spravila chybu a chcem zajazd stornovat. Toto akceptovali ale s tym, ze musim uhradit 100% ceny zajazdu.
Mňa by aj zaujímalo akým spôsobom by to chceli vymahat ?
Dobrý deň, chcela som sa spýtať ako ste nakoniec doriešili danú situáciu. Ďakujem
4 dni pred odchodom je uz riadny last minute a viem, ze 14 dni pred sa da este vela, poistovne tiez maju tento limit ze tolko dni pred poistit storno zajazdu...