100% storno poplatok pre omyl

sowo
29. sep 2023

Pri objednavani online som omylom vybrala zajazd s nastupnym miesto Kosice namiesto Bratislava. Nasledne mi prislo potvrdenie objednavky, kde som si vsimla tento omyl a este v ten den (cca o 3hod.) som poziadala CK o storno.
Za zajazd som nezaplatila ale CK odo mna ziada uhradu plnej vysky zajazdu. Objednavala som 4 dni pred odchodom.
Je takyto postup pravne akceptovatelny ?
Obch.podmienky: https://cestovnakancelariadaka.sk/obchodne-podm...

anjelicek26
29. sep 2023

4 dni pred odchodom je uz riadny last minute a viem, ze 14 dni pred sa da este vela, poistovne tiez maju tento limit ze tolko dni pred poistit storno zajazdu...

kacena4
29. sep 2023

vsak si len zmen miesto odchodu nie cely zajazd

sowo
autor
29. sep 2023

v tom termine bol ten zajazd iba z KE, navrhla som CK, ze pojdem v inom termine v BA ale neakceptovali.

januska12323
29. sep 2023

Spravila si zmluvu a teraz ju chceš porušiť. Veď to posuň niekomu inému.

ddaassuullaa
29. sep 2023

@sowo zmluvu o zajazde si podpisala? Ak ano, jej sucastou su aj obchodne podmienky a ano, v tom pripade musis akceptovat storno poplatok

mirko84
29. sep 2023

A neda sa nadnut na IC vlak a posediet o 4 hod viac?

sowo
autor
29. sep 2023

zmluvu som nepodpisovala, bola uzatvorena online a na IC sa neda nasadnut, lebo uz je po termine

mamina7070
29. sep 2023

strono poplatok je v tomto pripade opravneny cestovna kanacelaria nenesie zodpovednost za to ze si sa na prvom stupni ZS nenaucila citat s porozumenim

tanyag
29. sep 2023

kam je ten zájazd, kedy, koľko osoby a za koľko? kľudne aj správu napíš ak chceš, možno by som využila

januska12323
29. sep 2023

Prečítaj si podmienky ale keď si tam ani nikoho neposlala cestovka zbytočne prišla o peniaze.

domka222
29. sep 2023

@sowo však ale máš tam napísané, že uzatvorenie zmluvy (objednávka) sa stáva záväznym. Čiže tým, že si vytvorila a potvrdila objednávku, stala sa pre teba tak záväznou,ako keby si podpísala zmluvu

sowo
autor
29. sep 2023

CK stornovala moju objednavku a zajazd nasledne vypredala. Aj napriek tomu pozaduje 100% storno poplatok - navrhovala som im aj to ze by som isla v inom termine, neakceptovali.

beata_k
29. sep 2023

Urcite si odklikla VOP. Ja chapem, ze zamrzi, ale za chyby sa plati.

simca06022011
29. sep 2023

porad sa so SOI. zmluva bola uzavreta na dialku, ma pravidla, ale zase pomylit sa moze kazdy... tu ide uz potom aj o vychacnost z ich strany. Ja by som to tiez neuhradzala.

sowo
autor
29. sep 2023

je mi jasne, ze zakon asi na strane CK, ale ide skor o seriozny pristup a "dobre mravy", kedze som ich takmer okamzite poziadala o zrusenie a oni mohli zajazd ponuknut dalej .

larisa
29. sep 2023

Mne sa stalo ze som dala zlý dátum narodenia. Nesedelo s datumom v pase. Opravili to bez poplatku vtedy bolo tri mesiace do odchodu na dovolenku. . No skús sa niekým poradiť čo sa tomu rozumie. Ja by som sa skusila inej cestovke poradiť. Veď za opýtanie nič nedáš.

maranco
29. sep 2023

@sowo * CK stornovala moju objednavku a zajazd nasledne vypredala. *
Keď si im oznámila svoju chybu zájazd sa objavil späť voľný v ponuke na predaj?
A po čase už bol znovu predaný?

sowo
autor
29. sep 2023

@maranco ano presne tak

maranco
29. sep 2023

@sowo a keď si im oznámila storno čo povedali? Dali ti vedieť, že ho aj tak máš zaplatiť v plnej cene?
Vtedy by si mohla hľadať náhradu a oznámiť im, že budeš chcieť zmeniť meno, neviem čo by robili ak ho už medzitým predali inému 🙂
Alebo si to zistila až po termíne zájazdu, že ho máš aj tak zaplatiť?

sowo
autor
29. sep 2023

na druhy den mi odpisali, ze zmena termínu zájazdu nie je možná.
Potom som podala reklamaciu a odpoved bola:
Ako zákazník máte právo kedykoľvek pred začatím čerpania služieb od Zmluvy o obstaraní zájazdu odstúpiť. V prípade, že zrušíte účasť na zájazde, ste povinná uhradiť nasledujúce storno poplatky,
- 6 a menej kalendárnych dní pred začatím zájazdu 100 % z vopred stanovenej ceny objednaných služieb.

Je nám ľúto, že došlo k danému omylu. Nie sme si však v tomto prípade vedomí pochybenia. Snažíme sa, aby naša stránka a služby, ktoré ponúkame, boli pre každého klienta zrozumiteľné a forma ich poskytovania prehľadná. Z uvedeného vyplýva, že storno poplatok ostáva aj naďalej v platnosti a objednávku je potrebné v plnej výške uhradiť.

maranco
29. sep 2023

@sowo si mala hneď nahodiť inzerát na zájazd a prihodiť tam ešte nejakú zľavu a im oznámiť, že nerušíš účasť na zájazde, zoženieš si náhradu, tak budeš potrebovať len zmeniť meno. A hľadať náhradu na zájazd aj v okruhu známych.

Ja tak na bazári predal letenku (keď spoločnosť zrušila plánovaný let a ponúkla náhradné termíny, alebo vrátenie peňazí), len som potom zmenil bezplatne meno na kupca letenky.

kaktusik007
29. sep 2023

@sowo akym sposobom si riesila to storno? ten tvoj omyl?

klaudia1702
29. sep 2023

CK Daka je známa svojimi praktikami, pracujem v inej CK, ak si klient spraví záväznú objednávku online a zájazd ešte neuhradil, bez problémov mu to zrušíme... asi sme moc mäkkí. Bohužiaľ niektoré CK nemajú zábrany...

macekovam
30. sep 2023

@sowo tak chod z kosic

sowo
autor
1. okt 2023

@kaktusik007 este v ten den som im emailom oznamila, ze so spravila chybu a chcem zajazd stornovat. Toto akceptovali ale s tym, ze musim uhradit 100% ceny zajazdu.

mirka414
27. nov 2023

@sowo ako si nakoniec dopadla ?

macekovam
27. nov 2023

@sowo aký je rozdiel v tom ze to akceptovali a keby neakceptovali.. Keď musíš uhradiť 100 %ceny

klip0
4. jún 2024

Mňa by aj zaujímalo akým spôsobom by to chceli vymahat ?

mirola
7. okt 2024

Dobrý deň, chcela som sa spýtať ako ste nakoniec doriešili danú situáciu. Ďakujem