Zdravim všetkých.Rezervovala som si chatu na víkend,ktorú pán ponúkal na internetovom portáli. Mailom my zaslal objednávku a ja som mu poslala zálohu vo výške 100eur prevodom na účet ktorú mi potvrdil aj sms-kou.Malo dôjsť k stretnutiu a obhliadke chaty ...od tej doby nereaguje na maily a mobil je už 2 mesiace vypnutý,inzeraty vymazané. Chata je na júl,ale vyzerá to tak ze tie chaty ani niesu na území SK.V objednávke je uvedené jeho meno a bankový účet. Teraz som už presvedčená,že to je podvod.Mam celú komunikáciu.Da sa to nejako napadnúť?
Ďakujem.
Cez aky portal si objednavala?
@vestfalia
Napíšte na podpora@bazos.sk číslo inzerátu, alebo aspoň časť textu inzerátu, meno inzerenta, … čokoľvek, podľa čoho by sa dal spätne inzerát dohľadať a čo sa stalo, pošlú ti podrobnosti k tomu inzerátu.
Vytlač si všetku komunikáciu, aj čo ti prišlo z bazošu, aj potvrdenie o prevode na účet.
12. Bol som podvedený, ako postupovať?
Podajte trestné oznámenie. Môžete ho podať ústne alebo písomne na ktoromkoľvek oddelení Policajného zboru alebo prokuratúre. Tieto orgány sú povinné oznámenie prijať a bez meškania vec vyšetriť. V trestnom oznámení popíšte, čo sa presne stalo (kedy, kde a kto sa trestného činu dopustil). Priložte kópiu inzerátu, vytlačenú e-mailovú korešpondenciu a doklad o zaplatení. Nezabudnite udať, že chcete byť informovaní o vykonaných opatreniach.
Ak by sa vás našlo viac tak je to na trestný čin pokiaľ vás bude 5 a vybral 100 euro to policia bude riešiť ako priestupok.Naletela si nikdy by som dopredu nedala za nič peniaze myslím že za chatu alebo za niečo čo nevidiš a ešte cudziemu človeku .Skús dať na facebook veľku nastenku či sa niekto neozve že sa mu stalo to iste.