Objednali sme cez booking ubytovanie bez storna týždeň pred nástupom, na ktoré ale žiaľ kvôli chorobe nemôžeme ísť. Nerátala som, že deň pred odchodom prídu teploty. Písala som priamo ubytovateľovi, vyjadril sa, že vrátenie peňazí nie je možné ani zmena na iný termín. To vážne sa nedá nič robiť? Ďakujem
V tomto pripade, kedze si si nezakupila moznost storna, neda sa robit nic. Skusila si napisat, jeho dobra vola by bola vratit ti peniaze (co sa nestane podla toho co pises). Malokedy je mozna zmena na iny termin aj v pripade, ze by si mohla zrusit. Ja si vzdy davam tuto moznost, prave pre necakane udalosti ako je choroba alebo ine dovody. Ak mas uzavrete cestovne poistenie, skus oslovit poistovnu ci by si si nemohla uplatnit nieco od nich za neucast na ceste.
Daj inzerát aspoň za polovičnú cenu možno sa niekto nájde kto by využil ubytovanie.
A co by ste stym chceli robit? Presne dajte inzerat napr s 50% zlavou
Nie, nedá sa s tým nič robiť, súhlasila si s podmienkami pri kúpe. Jedine môžeš niekomu posunúť, nech neprídeš o všetky peniaze
Určite nie, mali ste to tam jasne napísané. Treba hľadať ubytko so stornom ale to tiež neznamená že všetko môžte zrušiť deň pred príchodom
Niekedy sa vies odvolat cez booking support, oni napisu hotelu slusnu spravu, ci by sa to nedalo odpustit a hotel moze a nemusi suhlasit.
Tak skus.
A prepac, ale toto je tvoja blbost. Jasne v podmienkach mas napisane,.ze sa to stornovat NEDA, ze je to zavazne - pre toto je ta rezervacia sice lacnejsia, ale len o par eur a to za to vobec nestoji.
Je to o tom, ze potom by to kazdy tak vyuzival, kupil lacnejsie a den pred stornoval. No smola, skus niekomu darovat. Skore uzdravenie
Pri ponuke máš vždy napísané, bez možnosti vrátenia peňazí alebo bezplatné storno do nejakého dátumu, podľa toho sú nastavené ceny. Bez možnosti vrátenia peňazí bývajú lacnejšie, ja osobne si túto možnosť nevyberám vôbec, nikdy nevieš čo sa stane.