Ahojte, cez víkend som bola v apartmáne, kde pani podlala inštrukcie ku virivke, 2x sme vypálili miestnosť, raz sme instice zapli, druhý krat to nešlo a volali opravavora, ktorý nám povedali že sme preťažili sieť. Na konci ubytka zas nešla elektrina, chcela som volať majitelke, ale zabudla som. Neskôr mi zavolala ona sama, že sme pokazilo vírivku, takým štýlom, že tlačidlo, ktoré slúži na púšťanie trisk nešlo a cele to tam zevraj smrdelo spáleninou, ja som pred odchodom necítila. Na to tlačidlo sme liali vodu do vírivky. Pani mi povedala, že presúvala kvôli nám ľudí a platila zevraj sumu. Lístok mi neposlala, o ktorý som žiadala. Som nútená to zaplatiť, aj keď v inštrukciách to nebolo napísané a neposlala mi lístok? Môžu byť z toho problémy? Ja sama by som jej tú sumu podlala, ale s kamaráti na to majú druhý názor..
Opravara volal kto?
Aký lístok od nej chceš?
Nie, má byť poistená a skontrolovať si to pri preberaní.Pokazene to mohlo byť už predtym
@janai1 ona sama ho volala, zevraj známy, posielala mi foto ako to opravujú, neviem nejaký doklad o tom, že takú sumu požadoval
Keď ste tam prišli ona vírivku zapla a fungovala?
@eliska13 len ona sama tvrdí, že sa jej to predtým ešte nestalo a ani s tou elektrinou, ktorá pravdepodobne zapríčinila tá vírivka
@janai1 nebola tam, kľúče nechala na dverách, najhoršie na tom bola, že sami sme sa nevedeli do vchodových dverí dostať do bytovky a museli nám otvoriť ubytujúci..
písala že to bude riešiť s Booking.com a že suma môže byť väčšia a že vie že sme to my spravili, pritom mi príde totálna blbosť, že to tlačidlo nebolo vodeodolne a dávali sme mi pozor aby voda netiekla po zemi a absolútne netuším čo robiť :D
Chyba bola ze ste ju hned nekontaktovali ze jej vyhadzuje elektrinu, to ste mali robit prve. A na virivku, kedze viditelne vyhadzovala poistky ste sa mali vykaslat. len ste jej to mali nahlasit.
Podla mna toto sa stava, mala to zle nainstalovane, inak nehrozi ze by beznou prevadzkou skratovala virivka, nechala by som to na ten booking.
Ani by som sa s ňou nerozprávala
@simca06022011 vyhodilo nám to o 2. rana hneď poobede som jej volala a prišli to opraviť, večer znova okolo tej 2. to vyhodilo lenže sme zaspali a ponáhľali sme sa domov, viem že som jej to mala nahlásiť
@eliska13 ani ja by som najradšej, len nechcem zbytočne problémy a mám toho teraz veľa a sama napísala že som ROZBILA vírivku
Prečo si jej nevolala keď tá virivka nešla? Prečo ste volali opravárov vy? Však to je v kompetencii majiteľa ubytovania. Ty si ju mala ihneď skontaktovať ako ste si všimli problémy, veď ja by som jej odmietala zaplatiť keby som prišla na ubytko a nič tam nefunguje. Mohlo sa stať všeličo, keď Vám to ukazovala to mohlo ísť ale mohlo sa stať čokoľvek kým ste vy skusali zapnut vírivku. Ja nerozumiem ako sa dá zabudnúť zavolať majiteľovi ked tam nič nefunguje. 🙈 a nerozumiem naco ste volali opravára na svoje náklady. Asi ste to pokazili vy
@gabika0825 však píše, že majiteľka volala opravára, že nejaký jej známy (v reakcii na janai1)
@gabika0825 jasne píše ze opravára volala majiteľka, naučte sa čítať ľudia
Podotýkam ešte, že to nebolo na v PL a cez Booking.com