Objednali sme stôl do detskej izby, cca 300€ v októbri. Najskor bolo dodanie do 3 týždňov... Samozrejme prišiel mail, ze az pred Vianocami.. Zase prišiel mail, ze príde začiatkom januára... Zasa mail ze v polke januára. Zasa mail ze koniec januára. A zase mail ze začiatok februára. Da sa odstúpiť od zmluvy, no ja ten stol potrebujem lebo presne sedi podla vymerania... Mam nejaký narok na kompenzáciu? Neviete poradiť? Vďaka
@kengurica áno, cakame a stale len maily ze bude oneskorene dodanie, keby som nechcela ten stol tak sa na nich uz davno 💩
Neviem ako to je, na načo máme nárok pri toľkom omeškaní 🤷🏻♀️
Ahoj, ja som niečo podobné riesila pred rokom. Nejaké % z omeškania som si narokovat mohla, realne to vyratali na cca 60€ (suma tovaru 800€) co je smiesne za niekolkomesacne omeskanie. Potom som tam volala kazdy den a dozadovala sa svojej objednavky. Neviem ci to pomohlo, aby sa ma zbavili, ale tovar nakoniec meskal 1-2tyzdne.
Objednali sme od nich stôl 700€, a čakáme zatiaľ 3 týždne. Vy čakáte 3 mesiace????
Tiež mám chuť na odstúpenie od zmluvy.... Len som na ich stránke akosi nezistila podmienky...