XXXLutz

27. jan 2024

Objednali sme stôl do detskej izby, cca 300€ v októbri. Najskor bolo dodanie do 3 týždňov... Samozrejme prišiel mail, ze az pred Vianocami.. Zase prišiel mail, ze príde začiatkom januára... Zasa mail ze v polke januára. Zasa mail ze koniec januára. A zase mail ze začiatok februára. Da sa odstúpiť od zmluvy, no ja ten stol potrebujem lebo presne sedi podla vymerania... Mam nejaký narok na kompenzáciu? Neviete poradiť? Vďaka

kengurica
27. jan 2024

Objednali sme od nich stôl 700€, a čakáme zatiaľ 3 týždne. Vy čakáte 3 mesiace????
Tiež mám chuť na odstúpenie od zmluvy.... Len som na ich stránke akosi nezistila podmienky...

autor
27. jan 2024

@kengurica áno, cakame a stale len maily ze bude oneskorene dodanie, keby som nechcela ten stol tak sa na nich uz davno 💩
Neviem ako to je, na načo máme nárok pri toľkom omeškaní 🤷🏻‍♀️

lindus_esterka
27. jan 2024

Ahoj, ja som niečo podobné riesila pred rokom. Nejaké % z omeškania som si narokovat mohla, realne to vyratali na cca 60€ (suma tovaru 800€) co je smiesne za niekolkomesacne omeskanie. Potom som tam volala kazdy den a dozadovala sa svojej objednavky. Neviem ci to pomohlo, aby sa ma zbavili, ale tovar nakoniec meskal 1-2tyzdne.