Dobrý deň
Objednali sme sedačku v lutz. Po 5 týždňoch nám volali že prišla ale je trošku poškodená. Šli sme sa pozrieť nebolo to viditeľne tak sme ju vzali. Museli sme si zaplatiť 200€ súkromného dopravcu aby nám tp vyniesli lebo lutz nemali cas. Po rozbalení z 2 chýb nastali 5-7 tak sme šli spät aby to vyriešili. Chceli kompenzáciu dať len v hodnote 200€ ale že skončí záruka a pritom stala 2000€. Začala som sa hádat medzi tým prišla riaditeľka ale ani sa nepredstavila meno ani pozíciu hrozný prístup. Keď som povedala že poznam obchodné podmienky a podobne dala sa kompenzácia 500€ a aj výnos a vyvos. Dali sme ju reklamovať po mesiaci nič, žiadala som vyjadrenie a kompenzáciu za meškanie objednávky mali sa ozvat v ten deň ale nič. Šli sme tam prístup hrozný zrušili sme reklamáciu s vrátením peňazí a určitou čiastkou ale nič. Naozaj tak hrozný prístup ako tam som nezažila. Zla skúsenosť nie je len u nás ale u celej rodiny a aj známych a už nechcú nič a ani ja. Nie že jedna hviezdička ale nulová až mínusová. Neodporúčam nikdy.
@vladimira314 ja kupujem veľa veci v xxxlutz v AT aj sedačku máme odtiaľ, ale dobré skúsenosti.Cenu na SK a v AT na tie isté veci sú oveľa vyššie.Ako môže skončiť záruka nerozumiem?napíš sťažnosť, keď ťa to tak hnevá dajú Ti zľavový kupón na pár eur🙂
Prijali ste ju s vadami, teda akoby ste kupovali bazarovy tovar a na to sa zaruka nevztahuje. Mohli ste ale stale do 14 dni vratit. Dufam ze teraz reklamovujes nieco ine na tej sedacke, o com ste nevedeli, lebo inak ti to zamietnu ako neopodstatnene. Nakoniec mozes dopadnut tak, ze ti vratia peniaze (bez vynosu, to je tvoja starost) a sedacku ti vezmu.
@maranta_leuconeura Nie neprijali sme bazárovy tovar lebo od samej riaditeľky nám bolo sľúbené že len tie malé chyby a nič viac že to neni vidno. Po odbalení sedačky chýb bolo mnoho a prístup nulový. Reklamácia nám mešká a nemali ani kúsok snahy dať nám peniaze ako ospravedlnenie, tak sme tp zrušili čakáme na peniaze a na kompenzáciu riaditeľka sa chová ako keby sme boli odpad. Takže to čo ste napísali ako no a 14 dňová lehota platí pre eshopy ako je alza a podobne ne kamenné obchody
@vladimira314 ja nechapem jedno - vedeli ste, ze je kazova... Ja osobne by som trvala na odbaleni sedacky na predajni pred nimi - a dovtedy by som im nic nepodpisala. Ty si doslova kupila macku vo vreci.
@vladimira314 ja som to pochopila tak, ze ste nakupovali cez eshop. Ak nie, ma sa za to, ze tovar si pozries nazivo na predajni a potom kupis, preto 14 dni na vratenie odpada. Teraz uz nic, uz len sa s nimi handrkovat, ak nedodrzia 30 dnovu lehotu od podania reklamacia tak riesit cez SOI.
Co vas napadlo prijat tak drahu sedacku s chybami? My mame od nich tiez sedacku, ale vse bolo ok. Ale to spravanie zamestnancov je fakt hrozne. Najhorsie je, ze sa nedaju vyescalovat lebo cim vyssie ides, tym vacsi debil to je…