Ahojte zienky, mate skusenosti s vratenim tovaru z Tempo Kondela ktory bol uz rozbaleny a zmontovany s tym ze je to nekvalitny nezapadajuci kusok? Chcem tam zajtra volat ale zaujimaju ma skusenosti. Kupili sme u nich gauc za 300e kvoli velkosti (tie drahsie boli vzdy vacsie) a je straasne nekvalitny a tvrdy plus chyba akoby jeden zadny vankus a ta zadna stena ked sa oprete nie je pevna. Dakujeem
@michaelove22 prajem pevné nervy. Nám dodali 1 nesprávnu časť z 3, tým pádom sa to nedalo zložiť... Reklamáciu som riešila 2m, kým som na nich poriadne nenavrieskala, že to posuniem SOI, mali totálne u riti, a len si ma pohadzovali... A nakoniec keď nám prišiel technik gauč vymeniť, nevedel ani čo má meniť a nakoniec som ho musela obhanat, lebo nám zabudol namontovať jednu opierku, ktorú som si neskôr sama namontovala.
@michaelove22 a pred pár rokmi, čo sme si bohužiaľ nepamätali, sme kúpili u nich postel za 600e ale posteľ nám nedoniesli.... peniaze sme získali asi po 3 mesiacoch
@michaelove22 ano bez problemov prisli odviezli si to spat a vratili peniaze. Zavesne kreslo ktore sa doslova rozpadavalo.. objednavali sme online
Tiež mame od nich gauč ale drahší a nám sa zlomila časť o ktorú sa opierame hneď na začiatku. Nakoniec sme nereklamovali ale sme si opravili. No od nich už gauč radšej nie..
Keď sú to vady, tak môžete žiadať peniaze späť, ak ste si objednávali online. Len musí byť originál obal (vraj, nám SOI povedala iné), ale oni vyžadujú originál.
Ale ak ste boli kupovať osobne, tak len reklamácia. Zavolajú vám technika.
My sme tak kúpili gauč a 4 mesiace sme sa s nimi doťahovali. 6t sme čakali po termíne, nakoniec nám priniesli zadarmo, pri rozbaleni sme zistili, že máme dve rovnaké časti, nedali sa spojiť, oni nám tvrdili, že to sa prehadzujú opierky, že je variabilný, pritom nebol. Fotila som, skúšala, no nijak to nešlo a ešte aj rozdielna farba bola a vzadu nemala čalúnenie, ako bolo na predajni. . Chcela som vrátiť, no mala som poslať na vlastné náklady, aj keď to bola ich chyba. Potom som zase písala, že to posuniem na SOI, ozvali sa mi písomne, že oni mi navrhli poslať sedačku naspäť a vymenia mi ju. Na moje náklady, nesúhlasila som. Chcela som peniaze. Nakoniec mi napísali, že ok, teda mi pošlú kuriéra, nech zabalíme do originál obalu, ako mi to poslali oni a vezmú. Obal som samozrejme vyhodila, načo ho budem skladovať, tak zase bol problém, že oni to späť nevezmú. 🤣 Volala som na SOI, dala som si nahrávanie hovoru, pani na SOI mi povedala, že nemusí byť originál, len má byť zabalené tak, aby sa nepoškodilo pri prenášaní. Poslala som im nahrávku, tak pani mi od nich volala, že som strašne protivna, že nech mi to pošlem, a nech u nich už nič nekupujem. 😀
Pred rokom som sa ulakomila na stoličku dcére k počítaču. Čakala som polroka, potom mi zrazu prišiel mail, že číslo objednavky ...je v preprave ..zrušila som to
aj som zabudla, že som niečo chcela 🙈 ešte že som nič nezaplatila dopredu.
@michaelove22 tak závisí či si si ho objednala alebo vyskúšala na predajni a tak kúpila. Vtedy totiž vrátiť peniaze nemusia
@michaelove22 my mame dobre skusenosti s nimi.ak aj nieco nesedelo poslalo nahradny diel bez problemov.
@michaelove22 spravíš najlepšie, keď nič nič od nich nekupis
My už od nich tiez nakupujeme, kúpili sme obývačkovu stenu, navod na jednu A4, prišli štyri krabice, človek nevedel co je co, ale najhoršie ta kvalita, listy poodlupovane, zubate, co na obrázku vyzeralo ako hrubá doska, bola tenká s pribitou listou, proste nekvalita..aj keď za lacné peniaze takto by to vyzerať nemalo....a ešte nám po montazi zostalo kopec dielov co tam len tak ani neviem prečo pribalili
@michaelove22 tovar môžete vrátiť do 14dni bez udania dôvodu ak to bolo online kúpené.
Na toto sa ani nemusis pytat, jednoducho tam zavolaj a bud neodbytna. My Slovaci sme taki, ze sa aj bojime vobec nieco reklamovat, toto sa musi zmenit. Mne prisla nova postel z vyroby s doskriabanym lakom po celej dlzke (nie z Tempo Kondela, ale to je jedno), okamzite som tam volala, povedala som im, ze by som sa hanbila nieco take vobec vypustit z vyroby, kde maju nejaku povyrobnu kontrolu kvality, atd. O dva dni som mala postel vymenenu.
To iste sa tyka teba - 300e pri slovenskych platoch nie je malo, prisiel Ti vyrobok, ktory je nanic, hned tam volaj, reklamuj, ak budu neochotni, povedz im, ze to posunies na obch. inspekciu, ak bude treba, volala by som aj na obchodnu inspekciu. Slovenski vyrobcovia si niekedy myslia, ze mozu predat hocico a spoliehaju sa, ze ludia sa neozvu.
@michaelove22 ano, ja som kupila kancelarsku stolicku a vramci 14 dnovej lehoty ju vratila za prisernu nekvalitu. Bola zmontovana a nesla rozmontovat - normalne nam to v jednej z ich predajni prebrali a vratili peniaze. Ten e-shop je cisty cinsky drek, on nich uz nikdy nic.
@zuzahajdulka prosím ťa, ty si kúpila rozmontovanu a doniesla zloženú a vrátili peniaze? Toto teraz chcem vrátiť do jysk stoličku ale teda, zložiť ju už neviem
@hipuska ano, kupila som ju rozmontovanu,doma som ju zmontovala a kedze sa na nej nedalo ani sediet, chcela som ju rozmontovat a tak vratit. Rozmontovat nesla (asi podtlak v pieste), ale prebrali mu ju aj zmontovanu a peniaze poslali na ucet. Neviem ale, ako to maju v Jysku.
Baby ahojte? Tiez riešim, kupili sme jedálenský stol, online, bolo písané-rozbaleny a vrátený zákazníkom, nepoškodený tovar, bol lacnejsi o 15€ tak som vzala ten vsak nepoškodený co mna po obale, no dnes dosiel je cely doskrabany a. A jeden strane preliačiny akoby proste niekomu spadol na tu hranu rovno… mam narok na vratenie penazi myslite? Lebo okrem ineho kvalita je otras a nechcem ho…
@zuzahajdulka prosim ako si postupovala? Dnes nam doručili zniceny stol
@michaelove22 juj od nich uz nic nekupujeme, nam nevratili peniaze ani nevymenili lebo sme kupovali priamo na predajni. Ze ak online by sme tak do 14 dni sa da