Ahojte dievčatá, prosím vedela by ste mi niektorá poradiť? Mám spredu plnenú práčku, ktorú mám tesne pri vchode do kúpeľne, otočenú ku dverám (inak sa nedalo). Vždy po dopraní som práčku nechávala privretu (nie zatvorenu ale dvere práčky podchylené, aby bola otvorená a zároveň sa dalo okolo nej prejsť). Jedného dňa som omylom pri vyberaní prádla zaťažila otvorené dvierka (vysmykol sa mi kôš a padol na ne) a odvtedy sa vrátka nedajú privrieť ale stále sa otvárajú. Zatvorené natrvalo ich mať nemôžem, avšak obchádzať a búchať do nich (najmä deti) je tiež o ničom. Opraviť by to vedel vraj len opravár keď práčku rozmontuje, máme ju však iba 3 mesiace a veľmi sa mi do toho nechce.. jednoducho doperem a dvierka privrem (špára napr 3cm na vetranie) a hneď sa otvoria do korán keď ich pustím...
vedeli by ste mi poradiť čo robiť, aby sa vrátka od práčky neotvárali ,,do korán" ?
Ďakujem veľmi pekne
V ramci zaruky by sa to nedalo poriesit?
Mas skrizeny pant, s tym vela nanarobis
@vanilkovazmrzka to ma vôbec nenapadlo, skúsim sa na to pozrieť vďaka 🙂
@vanilkovazmrzka na mechanické poškodenie sa záruka nevzťahuje, to nie je ani výrobná vada, ani iná závada zariadenia. (pre porovnanie, ako keby si chcela reklamovať telefón na ktorom si si rozbili displej)
@sigma510 ano ja viem, skor som si to predstavila tak, ze cez obchod a reklamacne konanie jej zabezpecia technika co to opravi, nie vyslovene ze by to malo byt bezplatne 🙂 ale fakt netusim ako to funguje, len by to bola asi prva vec co by som ja skusila /i keby som tu opravu normalne platila/
@vanilkovazmrzka obchod toto nezabezpečuje (pracujem v takom máš info z prvej ruky) zákazník si poruchu nahlasuje sám na daný servis (každá značka je nejakým zastrešená, či už má svoj, alebo je to servis co servisuje viacero znaciek), na ktorý kontakt samozrejme bez problémov poskytneme, hoci sú to bežné dostupné info na internete, v dnešnej dobe. V krajných prípadoch aj servis nahlasime, ale reklamácie tohoto typu bežne neriešime (po správnosti by si nemala spísať a prijať reklamáciu na výrobok, ktorý fyzicky nemáš, nevidíš a nedokážeš zaznamenať jeho stav do protokolu) a bežne ti zákazník jednoducho pračku alebo chladničku na predajňu nedonesie. Spotrebiče takéhoto charakteru sa servisuju priamo u zákazníka doma, preto si to zákazník rieši sám, my nevieme kedy bude doma kedy má čas, toto si odhaduje zákazník so servisom. Samozrejme ze predajne majú zazmluvnene servisy v rámci záruky, ale na malé veci, co sa týka takýchto veľkých spotrebičov, servisy sú mimo predajcov, nemáme s nimi nič spoločné a nijako nedokážeme ovplyvniť ani výsledok servisu, a ani nikoho nikto nikam nedokáže vyslať.
@sigma510 ok dakujem za vycerpavajucu odpoved 😄 tak potom len tisko sucham nohami ze tu pisem bludy 😃
@vanilkovazmrzka to som nenapísala, len som upresnila informácie, možno to pomôže aj niekomu inému ak bude mať podobný problém. Predajca je predajca a servis je servis 😂 samozrejme ze do určitej miery spolupracujú (to je dosť obsirne a nadlho) ale veľa ľudí si mylne myslí, že keď obchod niečo predáva a tym pádom tu danú vec aj servisuje alebo to dokáže nejako ovplyvniť, tak im okamžite domov pošleme technika. Nepošleme, nemáme technikov, aj keď predstava by to bola pekná 😀 jasne ze keď máme staršieho človeka co neovláda internet a nevie pracovať s nahlasovaním kadejakých online formulárov, pomôžeme do takej miery ako vieme, zavoláme, nahlasime, ale spravidla servis pýta napríklad výrobné/sériové číslo výrobku, ktoré my nemáme ako zistit keď ma zákazník výrobok doma a zrovna tento údaj nemá pri sebe.
Ahoj, úderom do dverí zhora si posunula pánt na ktorom sú dvere zavesené. Zrejme došlo k mechanickému posunu - skrátka bez rozobratia pantu to neopravis. Buď sa na to pozrie šikovný domáci majster, alebo servisný technik.