Práčka prebíja elektriku

16. okt 2024

Neviem ci som to vobec napisala správne ten názov.Ide o to,ze proste práčka " kope"
V cim môže byť chyba?Zle zapojenie? Môže byť ze je to napríklad chybný kus?Kupila som ju od ruky,pracka ma 1,5 roka a je ako nová.Pekna zachovalá, udržiavaná čistá.Ludia od ktorých sim ju kúpila tvrdia,ze s tym problem nemali🤷
Co robiť? Poraďte?Volat elektrikára,alebo co?Dik za tipy a rady

rozculena
16. okt 2024

opravár práčiek

bloger
Včera o 03:18

Opravára práčiek nech to skontroluje. Môže to byť nebezpečné.

madeincssr
Včera o 04:33

Odpoj pracku zo zasuvky a skontroluj kabel pracky, ci nie je niekde poskodeny, najma na mieste kde vchadza do "karoserie" pracky. Ak nic nenajdes, tak uz ju nezapajaj a daj ju skontrolovat opravarovi praciek.

jaskolka
Včera o 04:41

Zavolala by som odborníka,elektrikára, toto môže byť nebezpečné, môžeš si ublížiť, môže nastať skrat, horieť kábel, určite by som to neriešila "podomácky"

1mina
Včera o 04:59

Tiež by som ju nepúšťala kým nepríde elektrikár alebo opravár praciek môže to byť nebezpečné

luxus10
Včera o 05:39

a nebola vytopena zospodu?

silvia22222
Včera o 05:41

Práčka by mala byť zapojená na istič s prúdovým chráničom, asi najlepšie volať elektrikára...

thirstymonk
Včera o 07:55

A kope permanentne, alebo len staticka elektrina? Lebo statická elektrina je jedna vec, ale keď ti preráža fáza na šasi, to je vec druhá. V každom prípade by to malo vyhodiť istič, čo sa ale nestalo. Takže máš chybu v práčke a aj v elektroinštalácií.

aalt
Včera o 08:03

@thirstymonk ak prud nepresiahne hodnotu istica, tak ho nevypne. Na to je prudovy chranic. Ten asi nema.
Pracku vytiahnut zo zasuvky a nezapinat, kym sa na nu nepozrie opravar alebo elektrikar! Ano moze to byt "len" poskodeny/uvolneny privodny kabel.

hiro
Včera o 08:12

@aalt Tak tak, prudove chranice treba mat. Minimalne do kupelne kde je pracka, vlhko.

autor
Včera o 12:58