Dobrý deň vsetkym
Máme problém kúpili sme pracku dovoz domov podľa manualu montáž. Práčka ani 1 pranie tečie.
Máme nárok na výmenu tovaru v kamennej predajni alebo len na servisnú opravu nakoľko nám predavači volali domov servis ktorý ešte nedorazil ani po 2 týždňoch. Nahlásenie poruchy bolo hneď na 2 den
to vam hned nevymenia, ked uz ste to mali namontovane a skusali ste prat. jedine to dat reklamovat a dufat, ze to uznaju.
@klarasamuelko na 99% to bude iba nejaka uvolnena hadicka alebo tesnenie uvolnene pri preprave, ale samozrejme musi to spravit servisak, aby ste neprisli o zaruku. 2 tyzdne cakat je nonsense ...
Ďakujem.. Nič sme si nepriplatili nedalo sa... A som strašne nahnevaná ani 1 pranie a pokazená... Ďalšia vec odporný prístup predavačov zvalovanienchyby na nás. Nikdy viac to elektro
Pračka po 1 dní 1 nedokoncenom praní. Ako nech sa nikto nehnevá ale na otočku a nevymenia??? Nech si to zoberie domov, alebo nech si dajú názov bazár nie elektro
@klarasamuelko stane sa, chybne kusy sa najdu aj pri najvychytenejsich znackach
No nie celkom to je tak včera bol už servis tak opravil tiekla pri sroubouch na zaistenie bubna načo sa nevzťahuje reklamácia... Odzubali nás nakoľko po zisťoval veci a už práčka bola použitá a vrátená do predajne a my sme ju kúpili znovu najhoršie je, že obvolal kde tam a už sa s tým nedá nič robiť tvrdenie proti tvrdeniu. Povedali, že sme nemali prebrať bez škatule a chýbajúcich prvkov co tam k tomu malo byt
Takže ľudkovia ak budete kupovať spotrebič vždy musí byť zabalený v krabici a dovoz domov nie sami skontrolovať produkt 0ri vkladaní a balení do krabice, byt pri tom ak sa dá... Nikdy nekupovat výstavný kus.. A dovoz kvôli tomu aby sa nemohli vyhovárať, že sa daný produkt pokazil práve pri doboze
A nakupovať vždy vo veľkých predajniach nie u sukromnika elektro... Tak sme sa poucili
no tak to ma moc mrzi. a vy ste vedeli, ze ten kus bol vrateny na predajnu? ako ste sa k tomu to zisteniu vlastne dostali? lebo ak vam predali zanovny kus ako novy, tak by ste boli v prave vy
Nejak som to nepochopil ... Neexistuje aby sa na to nevztahovala zaruka. Cize ste za to platili? By som ho poslal do tej predajne. Nepouzita pracka ma zaisteny bubon. Su tam take velke srouby, tie sa musia vybrat a vacsinou sa zaslepuju takymi plastovymi zaslepkami. To ste mali, ci nemali? Uz som kupoval aj vystavene spotrebice, vzdy to nejak zabalili. Nova pracka nebyva v krabici, ale na polystyrenoch ale zvycajne "zatavena" vo folii.
Áno boli a zistil to ten servisaka tak, že 1 sroub bol ohnutý a tak nám povedal, že to neexistuje... A nebola zatavená ani v polystyréne iba otočená klasickou čiernou fóliou. Obvolal kade kde ci mame právo mi, ale všade mu povedali, že to bude slovo proti slovu dotahovacky... Oni sa aj tak nepriznaju. To bola odpoveď. Opravil platili 10 EÚ bo tak povedal, že on by sa už nemusel ani dotknúť tej práčky nakoľko tečie pri tých zaistovacich sroubouch
Vyitovali si nás kadejaké otázky a tak sa nato prišlo, že ťa práčka musela byt už vrátená na predajňu, že tie sme nemali prebrať tovar bez krabice. Každý nový kus je zabalený v krabici a iba výstavné alebo opravovne kusy nie.. A keď je výstavný vždy nato ma upozorniť predavač. No nakoniec bola odpoveď, že vy ste nemali prebrať taky tovar. Perie už len človek dá zato peniaze a nie malé tak očakáva, že tovar bude funkčný som si aj poplakala trosku, ale začínam sa už do toho ukludnovat.. Ďakujem za rady a poučili sme sa už len vo veľkých predajniach najlepšie je nay...
A neboli k tomu ani veci co mali byť držiak na hadicu. Nejaké štuple... 😪
A ďalšia vec potom zistená ta predavačka keď hlásila na servis cez ich predajňu povedala presne kde to tečie a hneď ten servisak tak vošiel, že ona to skade vedela keď ešte tam ani nebol
ahoj devočky
@klarasamuelko len na sevisnu opravu, pokial ste si nepriplacali nejaku sluzbu typu okamzita vymena...
reklamaciu musia vybavit do 30 dni