Dobrý deň, minuli rok sme kupovali novú práčku, už 2x sa pokazila a 2x tu boli technici, naposledy pred 2 mesiacmi, teraz opakovane ta istá chyba, už ma nebaví stále volať technikov a vyčakávať na termín.
Prosim Vás myslíte že mám nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu kus za kus ? Nemáte niekto podobnú skúsenosť? Kupovaná bola cez Okay.sk
Áno, u obchodníka treba žiadať o odstúpenie od zmluvy, doklad od technika zober so sebou. A pozor, nemôžu ta nútiť kúpiť u nich inú, ani nanucovať ti poukážky na ďalšie nákupy. Máš nárok na vrátenie peňazí ak odstupujes od zmluvy
@noami12 a prosim aka chyba to je my mame tiez candy a znovu rovnaka chyba tak ju musime reklamovat
@nikpa super ďakujem ja som s nimi volala a teraz mam čakať do 48 hodín na termín, spomeniem im to.
Nám menili na práčke už aj motor ten 1x a teraz tiež niečo menili. No vôbec niesom s candy spokojná, vrátim sa ku gorenje ak zreklamuju ju, s tou som nemala vôbec problém od novoty, ani by som nekupovala novú, lenže keď sme predali byť tak sme ho predali komplet zariadený aj so spotrebičmi. Tej pracky veru je škoda.
Tak na pobočke mi povedali ze 3x musí byť na tu ISTU závadu, že ja môžem uviesť 3x ten istý problém ale ze nie vždy to musí byť tá istá závada ze to uvidí technik pri tom servisi, čiže zasa mam čakať na servis a teda nemôžem odstúpiť od zmluvy.
@noami12 veru rak, radsej kup Gorenje. Alebo Bosh, Elekttolux... Candy je uplny shit.
@stanulienkat gorenje sme mali a úplná spokojnosť susicku mam samostatnú bosh a tiež spokojnosť už naposledy som kupovala niečo od candy netušila som ze to bude až taky shit 😀
@noami12 dvakrát tá istá chyba v priebehu roka od kúpi, máš nárok na odstúpenie od zmluvy. Ale treba to takto aj žiadať pri opakovanej reklamácii.