Ahojte kúpili sme skriňu s posuvnými dverami. Hneď ako prišla sme sa pustili do montáže. Neskontrolovali sme material. Na konci sme zistili ze nám chyba material. V obchode tento material stoji asi 30e. Predajca vyžaduje foto v obale ako to prišlo, chce proste vidieť ze to tam nebolo. Viem ze sme spravili hlúposť a hneď sme skriňu stavali. Ale čo mu pomôže taka foto? Viem ze 30e není taka páka ale kúpila by som si za to radšej niečo iné. Aj tak chcela by som originál material co tam ma byt. Je povinný to aj tak poslať ci si mam kúpiť niečo podobné?
No ak to prislo stylom "ikea", tak kym sa to nezlozi, nie je sanca zistit, ze nieco chyba. Mne tak raz na niecom chybala tusim jedna policka. Zistili sme to az ked to bolo zlozene a nikde nebola. Normalne som kontaktoval predajcu a dodal. Ziadne fotky nechcel. Seriozny predajca by to mal dodat.
Nedá sa zistiť cez váhu zásielky? Prepravné spoločnosti zvyknú vážiť real stav.
zvlastna reakcia obchodu. Mne prisli saty a nebol na ich opasok tak mi ho dodatocne poslali. Prisli mi potraviny a chybali mi 2 veci tak sa mi ospravedlnili a dali mi kupon na nakup. V preprave sa mi uplne rozbili tiene na oci - firma mi poslala nove. Prisiel mi otvoreny peeling, vratila som ho spat a vratili mi peniaze.
Co je to za firmu? Nejaka mala?
@kittykat22 cez ebay sme kupili skrinu. Nejaka polska firma 😖
😕 otvor ebay dispute, napis co sa deje, a oni sa ti budu musiet ozvat. Ked to otvoris oficialne tak sa tym budu musiet zaoberat.
@aalt Asi si este nekupila skrinu od Ikei. V navode su ako prve vymenovane vsetky diely (do posledneho sroubu) a prva vec co vzdy urobm, je ze si to rozlozim na podlahe a zratam ci tam vsetko je.
Autorka... Je to trochu cudne ze chcu fotku neotvorenej krabice. Asi chcu vediet, ci to niekto nezobral pocas transportu alebo ci sa to nestratilo, aby vedeli ci maju nahanat donaskovu sluzbu. Ale na to by im malo stacit toje slovo. Mna by ani nenapadlo fotit krabicu pred otvorenim ak ta krabica nie je poskodena. Oznam im ze fotku nemas, ale trvas na tom aby tu vec poslali alebo vratili peniaze alebo neviem co by vam vyhovovalo. Pohroz im zlym hodnotenim (Ebay velmi ostro sleduje firmy, ktore maju zle hodnotenia a aj rusi konta) a ak stale nepomozu, kontaktuj Ebay priamo.
Z ikei to nebolo. Bolo to polske, ale cez sk predajcu. Bolo to viac (tusim 7) kusov nabytku a skladal som to postupne par dni. Nieco bolo vo viacerych krabiciach. V navode rozpis bol, ale neviem si predstavit ako by som to nafotil, to este tak video z rozbalenia. Na rozbalenej krabici by nebolo vidiet nic. Ale predajca to neriesil. Nejak z navodu som mu telefonicky dal vediet co chyba, oni to objednali a ked to mali, siel som si pre to. Neplatil som nic. Nastastie sa to dalo zlozit aj bez toho.
Nam sa to tiez raz stalo ale normalne som volala do obchodu, ze sa stala take vec a hned mi povedali, ze si mam po to prist. Ved tu skrinu ste kupili, nechapem naco by vam bol ten material dvakrat 🙈 Normalne mu treba povedat, ze ste na to prisli aj v procese montaze a nemate to uz ako odfotit