Koľko stojí upratovačka?

arcticcode
17. júl 2019

Rozmýšľame so ženou nad "objednaním" upratovačky. Máme cca 96 štvorcov dvojposchodový dom (pivnicu neriešim) a chceli by sme každý týždeň poutierať všade prach, povysavať cely dom, umyť kupelne a hajzle a poumývať podlahy. V akých sumách sa toto pohybuje? Predpokladám, že nie až tak veľa... či ?

liljana
17. júl 2019

Na kolko by si sa cenil, kebyze mas toto spravit v cudzom dome pre cudzieho cloveka? Tak presne tolko. 🙂

tyrkysova_kobyla
17. júl 2019

@arcticcode ja som kedysi ako studentka chodila upratovat za 4-5 €/hod

kittykat22
17. júl 2019

@arcticcode 96m2 stiha za cca 4 hodiny. Idelne 5 hodin. Cena zalezi od toho kde byvas. Problem je, ze nizsie ceny maju studentky alebo pani na dochodku - ktore ale tak dobre neupracu. Mat upratovacku je super - prestali sme sa doma hadat koli poriadku. Do klasickeho upratovania patri prach, podlahy, upratanie rozhadzanych veci, kupelky a wc, vysavanie a postlanie postele. Do klasickeho uklidu nepatri umyvanie okien, kachliciek, lestenie porcelanu, pranie, zehlenie. Ked upratovacka odchadza tak je dobre ked hodi handry do pracky a zapne program, aby ste sa s tym nemuseli neskor zatazovat.

lucyluv
17. júl 2019

Vždy som sa stretla s 5€/h, ak chces ale napr čisto len okná, vtedy býva aj viac

arcticcode
autor
17. júl 2019

Okná sú najmenší problém. Ono hej, my sa hádame kvôli poriadku, nám by ešte trebalo odkladať a umývať riady, bo ja na to nemám čas a navyše to nenávidím :D
Takže aj každý deň by trebalo, aby prišla poumývať riady.

@liljana To by som nepovedal, pre mňa je to robota, ktorú by som nerobil ani za dvacku na hodinu. Seriózne. Keby som to chcel robiť,t ak si to urobím sám, tak ako stavebné práce, ktoré som si robil sám, hoci ma päťkrát denne otravovali trvalo opálení, že či nepotrebujem pomôcť.

deti95060810
17. júl 2019

domelia.sk
na tejto stránke boli ponuky....

marianinka
17. júl 2019