Je možné prerobiť 2-izbový byt na 3-izbový?

jana612
16. júl 2023

Ahojte kočky 🙂 Je možne prerobiť tento bytik na 3 izbovy? Najväčšia izba ma širku 5,50m a kuchyňa je na jedaleň dosť mala ale chodba celkom slušna. Planujem jedaleň urobiť na chodbe podľa vás ok či blbosť?

nelca0510
16. júl 2023

@jana612 nuž zľahka necitatelny pôdorys. Takúto dispozíciu by som nechala na odborníka.

kataina
16. júl 2023

čo to znamená prerobiť chodbu na jedáleň? Predstavujem si, že tam položíš stôl a stoličky a máš jedálen? Tak netreba nič prerábať, môžeš to skusit a za 15 minut zistiš, že je to blbosť. (moj nazor)

kataina
16. júl 2023

chodba ma ake rozmery?

guiseppinka
16. júl 2023

Rozdel tu najvacsiu izbu sadracom na 2 izby, jedna bude detska, druha spalna a ta izba pri kuchyni bude obyvacka... Spalnu by som dala dozadu a detsku priechodnu izbu... A mas oddelenu dennu aj nocnu cast...

huxy
16. júl 2023

Keď už chces prerobiť, tak tú najväčšiu izbu nejakým spôsobom. Keďže podľa obrázka sú tam 2 okná

guiseppinka
16. júl 2023

Alebo este by som zrusila loggiu a spravila vacsiu kuchynu... Ale podorys je totalne necitatelny

ejbyk
16. júl 2023

Menšiu izbu by som nechala deťom.
Väčšiu predelila na obývačku a spálňu...
Do chodby určite nie stôl a stoličky...

huxy
16. júl 2023

@guiseppinka ja by som rozdelila tú najväčšiu na spálňu a obývačku, tu oddelení izbu na detskú. Z praktického hľadiska.

guiseppinka
16. júl 2023

@huxy ano, ale si daleko od kuchyne...

guiseppinka
16. júl 2023

@huxy ako ideal by bol do najvacsej dat kuchynu a obyvacku a do kuchyne spalnu.. ale to je dost roboty s tahanim vody...

huxy
16. júl 2023

@guiseppinka a to je prečo problém? Radšej ďaleko od kuchyne ako neskôr problém so súkromím, vlastným priestorom, rozdielnym časom spania-s tým spojené vyrusovanie atď.

huxy
16. júl 2023

@guiseppinka problém s vodou aj plynom, do toho by som osobne nesla. Ale ktovie, možno autorka áno.

huxy
16. júl 2023