Beh so psom

6. aug 2024

Ahojte, ako začatm behať so psom? Treba kúpiť niečo špeciálne? Od akéhi veku môžeme začať? Neboli by to na začiatok nejaké diaľky, ja som tak isto začiatočník.

colsami
6. aug 2024

Realne je vhodne zatazovat psa az od 12 mes, ked uz je cca ukonceny rast kosti a klbov. Aj ked to nebudu nejake extreme dialky. Dovtedy (do toho roka) neodporucam nejaku vacsiu zataz.

modrykolibrik
6. aug 2024

@autorka zalezi od veku psa a plemena. Ja mam BK a do 4 mesiacov mal problem vydrzat na vychadzke dlhsie ako 5 minut. Postupne sme predlzovali trasy. Teraz ma 4 mesiace a taha ma na cajgli, beham s nim raz za den 4km. Staci ti dobre voditko a postroj. Moj uz je nauceny bezat popri mne takze ho mam pusteneho

gab1sol
6. aug 2024

Okrem vyššie spomenutého, na začiatok nekupuj nič, vyskúšaj, či bude vôbec ochotný behať s tebou. My máme labradora, ktorý pri behu po nás skáče, lebo si myslí, že sa naháňame a chce sa hrať (lebo sa s ním tak hrávame). Ale je pravda, že ani sme ho nechceli k behaniu a tomu nášmu viac vyhovuje pomalá prechádzka, kedy môže nuchať, hľadať, stopovať všetko, čo zacíti.

sandra49
6. aug 2024

@colsami prosím ta, a agility a dlhé prechádzky par km sú vhodné do roka? Mam ochvilu 4 mesačnú a vydrží v pohode 2-3 km na prechádzke a chceme kúpiť nejakú agility súpravu lebo vylezie úplne všade ako mačka 🤣🙈

colsami
6. aug 2024

@sandra49 agility su ok vramci treningu ako hry. A nie skocky. Skocky sa vzdy skacu az po tom 1r.
Ano prechadzky su ok, ved normalne fungovanie musi byt a je dolezite kvoli svalstvu aj unaveniu psika, ale vsetku zataz pomimo toho je dobre si do 12 mes odpustit. 👍

lalenka33
6. aug 2024

@modrykolibrik 4 mesačné šteňa ťa ťahá správne chápem na bicykli? A denne s ním beháš 4 km?

lujza123
7. aug 2024

Bežecky postroj pre teba a aj psa. Záleží od plemena, veľkosti psa, od toho či chceš aby ta aj tahal alebo nie.