Ako odnaučiť psa, aby sa chcel hrať s každým cudzím psom?

17. sep 2024

Ahojte, ako odnaučiť psa aby sa chcel hrať s každým cudzím psom? Či už na Cvičáku sa nevie sústrediť lebo sú okolo psy a chce sa hrať alebo aj na prechádzke.

danyelia
17. sep 2024

Ahoj, no nie som síce odborník na psy, ale toto sa asi odnaučiť nedá, pes sa pudovo bude chcieť ,,hrať,, s inými psami, nerozkážeš mu to ako dieťaťu 🤷🏼‍♀️

autor
17. sep 2024

@danyelia no len toto je otras, s nim sa absolútne nedá pracovať

rozculena
17. sep 2024

snáď je na tom cvičáku nejaký cvičiteľ,nie? On by mal vedieť.

autor
17. sep 2024

@rozculena ani on už nevie

ukgirls
17. sep 2024

drzat ho nakratko a nepustat ho k psom .. proste potrebuje pevnu ruku,kratke voditko a nepovolit .. a ak cvicitel nevie poradit -treba zmenit aj toho ..lebo skuseny clovek by ti s tym mal vediet poradit

xux
17. sep 2024

Ignorovat druhych psov, ludi to je podla mna zakladny kamen spravnej socializacie psa. Moja bola tiez magor, ona vedela z jedneho konca ulice stekat a fnukat na psa co bol pol kilometra dalej, lebo sa s nim chcela hrat. Mne pomohlo ju to naucit tak, ze proste som ju k druhemu psovi nepustila na prechadzkach. Ani sa onuchat, ani sa priblizit, nic. Ked sme isli okolo nejakeho psa tak som ho sama ignorovala a jej povedala no pod ideme. Trvalo to nejaku dobu ale teraz uz si druhych psov vobec nevsima. Len musis byt vytrvala.

dobryden
19. sep 2024

To ho casom prestane tak bavit,musi z toho vyrast,vekom sasolídni a zasa je to pes ,chce byt so psami.Skus vyhľadávať miesta kde psy sa volne púšťajú a nie su tam precitlivení majitelia ktori strážia psy vekovo ako vlastne oko v hlave🤦‍♀️.Ked sa nabazi ,postupne uz nebude takto závislý ale urcite mu dopraj mimo cvičiska hru dobodaní a kontakt s nimi.Ja mam takeho psa,po roku a kontaktu s inymi psami na prechádzkach je to s nim lepsie.

autor
19. sep 2024