Ahojte potrebujem poradiť. Včera nám svokra kúpila autosedačku lenže je bez izofixu. Dneska som šla do toho obchodu lebo som ju chcela vymeniť za sedačku s isofixom. ( o vyšše 300 eur drahšiu) . Pani mi odmietla tovar vymeniť, tak som jej povedala že ju chcem vrátiť. Na to mi povedala že u nich sa tovar nedá ani vymeniť ani vrátiť. Má na toto právo v prípade detských vecí?
Musis si najst ich obchodne podmienky a precitat, co tam maju.
A ako záleží na tom ci ma isofix alebo nie? Bezpečné sú obe rovnako
@janai1 no záleží pretože je tam iný sklon sedačky a táto na pásy nám nepasuje na naše sedadlá lebo sú príliš šikmé, kvôli tomu nám tam nepasovalo ani klasické vajíčko a musel tam byť Isofix. Pri našich sedackach keď dáme sedačku úplne do ľahu aby ležal tak ten sklon sedadla urobí to že v nej sedí.
Prosím vás ako ste dopadli,vymenili vám sedačku?aký obchod to prosím vás bol?máme podobne problém,zajtra to idem riešiť a bojím sa ze nám nevymenia sedačku. Ďakujem a pekný večer
Ak autosedacka bola kupena priamo v obchode a nie cez internet, tak obchod nema ziadnu povinnost zobrat tovar spat alebo teda vymenit.