Znova hanba bokom. Pokiaľ doma už nevysávate, keďže to za vás robí Roomba, odfoťte nám, ako dokáže naplniť svoj zásobník. Čo nám nechcete ukázať, radšej zaštvorčekujte :D A nakoniec, 5 plných zásobníkov a ich majiteliek odmeníme malým darčekom - setom pohodlných papúč iRobot pre ňu i pre neho.
@ivan_irobot
Dnes mala veľký apetít vysala gumičku aj kúsok kartona😂
Roombu mame uz zopar rokov,doslova ma zachranila ked som bola na rizikovom tehotenstve doma... baterka sluzila dlhsie ako dva roky,a veru sme jej dali zabrat. Stale sa neviem odhodlat objednat novu-ale uz to asi spravim...
foto dodat nemozem,Roomba odpociva,nema energiu.
No mozem ju odporucat kazdemu kto váha-je to dobra investicia,usetri kopu casu a namahy.
Tak zial roombu doma nemame,vysavame rucne s rumbou pustenou v radiu 🙂
Nic ☹ ale zisla by sa sutaz o nu by nebila🙂
Ahojte baby, vidím, že Roomby u vás doma makajú na plné obrátky, o čom svedčia tie plné zásobníky, ktoré ste poslali. Ďakujem!
Odmeníme teda všetky baby, ktoré poslali fotku, preto poprosím, aby ste mi poslali do súkromnej správy meno a priezvisko, adresu a číslo domu, PSČ a mesto a tiež telefónne číslo pre kuriéra. Keď budem mať zozbierané všetky adresy, posielam darčeky 😉
@danii2
@jankaajanko
@alore
@cilkajanka
@hela_tn
@betka355
@nikushka1
@sisika
waaau 🙂 ďakujem! Veľmi sa teším 🙂 krásny deň želám
Dakujem,udaje som poslala k obom vyhram
@ivan_irobot jeeej dakujem moc.posielam spravu
@ivan_irobot o diiiiik teším sa konečne som aj ja niečo vyhrala pa jupiiiii
Dakujem
Super,dakujem🙂
Ďakujem
Jaaaj, az teraz som zbadala toto forum. A to som/nie ja ale roomba samozrejme/ vysavala kazdy den cez tyzden a cez vikend sme neboli doma, takze nemam co postnut 😥 Ale zajtra sa pusti zas do prace rombicka nasa 😂
Ahojte baby, včera boli zo skladu odoslané darčeky - papučky, takže dnes by ste ich mali obdržať kuriérom UPS 🙂
@danii2
@jankaajanko
@alore
@cilkajanka
@hela_tn
@betka355
@nikushka1
@sisika
Aj u nas uz bol kurier🙂dakujeme
Aj u nas 😁 dakujeme
Ďakujeme 🙂 potešili!
Ahoj papučky včera došli sú super teplucke dakujem
@ivan_irobot chcem sa Vás prosím spýtať, čo mám urobiť, keď som kvôli zmene nábytku preložila stanicu Roombe 866 a hovorí mi stále nejakú chybu,že new location. Nejak ju reštartujem, alebo niečo, aby vedela, že je inde ? Ďakujem pekne
@2491992 Ahoj, dané hlásenie nemá nič spoločné so zmenou umiestnenia stanice. Zavolaj na infolinku 0900 111 151, kde sa ti budeme snažiť pomôcť, keďže je to na telefonickú konzultáciu.
Bohužiaľ, ja takú pomôcku nemám, musím vysávať sama.