Zvykli ste si už na náš nový zákaznícky program?🙂
Aktivujete si kupóny v kupónovom centre raz mesačne a všetky naraz alebo vyberáte jednotlivé kupóny vždy pred nákupom v dmke?
Je super vidieť, ako rýchlo rastú potom body, však?🛒 Aktuálne máme všetci šancu získať aj 25-násobné body na detský sortiment, výrobky zn. L´ORÉAL PARIS alebo dámske a pánske vôňe. Ja som jeden z nich využila a hneď mám o 450 bodov viac. Čiže najbližšie sa teším na 4,50 € zľavu! 🎉
Koľko bodov sa vám už podarilo nazbierať? 😊
Nedavno som vyuzila 15e, co samozrejme potesilo. Zvykame na novy system, aj ked ten stary tiez nebol na zahodenie :D
@liviakarmanova a nebolo to tak, že do 24.dňa v predošlom mesiaci si mala 1000 bodov a až potom si získala ďalších 500? 🙂 Pretože tebe sa dajú uplatniť body, ktoré si nazbierala do 24. dňa v predošlom mesiaci. Čiže ak si napr. mala nazbieraných 1000 bodov k 23.11 a 29.11 si ešte nakúpila a získala ďalších 500, tak od 1.12 si môžeš uplatniť len 10 € zľavu a tých 500 bodov sa ti zaráta do zľavy v ďalšom mesiaci. 🙂
@sisa_dm vyuzivam hlavne na detsky sortiment kedze dcerka pije dm baby mliecko takze zlavy v podobe € potesia hlavneked kupujem zhodou jedno mlieko a mam ho skoro zadarmo najvyssiu zlavusom mala tusim 4€
@sisa_dm
To som nevedela nabudúce si to lepšie pozriem ďakujem za info
no moc som to ešte neštudovala ale vždy ma predavačky oslovia a poradia za to som fakt vdačná máte najozaj skvelých a ochotných zamestnancov 🙂
Nezvykla som si na novy program. Nie som "prirastená" k s svojmu telefónu a počítaču. Členovia klubu s kartičkou by mali mat body navyše automaticky. Predajne DM ma týmto krokom veľmi nahnevali a tovar už hľadám inde.
Ahoj. Ja som si už celkom zvykla na tento systém... Niekedy si aktivujem všetky a niekedy len zopár ak mi ostatné nepasuju 🙂 potešilo ma že detský sa dá využiť v ktorýkoľvek deň a dali ho na celý mesiac ;)
Mne sa už podarilo asi dvakrát využiť 15€ ale teraz to ide trošku ťažšie lebo už nekupujem UM a plienocky máme iba na noc aaaa mrzí ma že ani v starom a ani v novom systéme za neplatia na nich výhody 🙂 ale v pohode ;)
Bodíky zbieram cez vlhčené, kapsicky, tyčinky a detskú a dospelácku kozmetiku a drogériu ;) plus prášky na pranie a niečo čistiace ;) podľa toho ako peňaženka dovolí ;)
Rada sa tam stále vrátim nakúpiť a potom sa teším podľa bodikov na zľavu 🙂 tento mesiac by mi mala na kase vyskočiť-10€ tak uvidím či som si správne preratala ;)
Prajem krásny deň ;) DM 💕💖💖❤️💟💞
Už som si zvykla na nový systémm, aktivujem si kupóny naraz hneď na začiatku.
Problém je v tom, že potom nemôžem nikomu dať druhú kartu, aby mi "neminul" kupón. Svokra mi takto raz kúpila jedny keksíky pre deti a minula tým celý kupón na 25 násobok detského sortimentu. Ja si vždy urobím poriadny nákup detských vecí a mám 15-20€. Ešte mi veľmi chýba z minulého systému Joker na ľubovoľný výrobok, ten som využívala...
Ešte som sa chcela spýtať, vždy pred vianocami sa dali za body "kúpiť" rôzne vianočné darčeky - dóza, hrnček, odtlačky na vianočné pečivo, vykrajovačky... vždy som sa tešila, čo vymyslíte... už asi takéto niečo nebude však? To mi bude ozaj chýbať...teda aj iné veci, aké sa dali za body kúpiť...
A ešte som zabudla 🙂 rada som v starom systéme využívala darčeky za body ;) trošku ma mrzí že to už nie je a darčeky sa dávajú len napr...ak nakúpite za 20€tak máte kozmetickú taštičku 🙂 ;(
Na novy program som si uz celkom zvykla. Body za detsky sortiment pribudaju rychlo 🙂 ostatne kupony vyuzivam malo ☹ potesil by kupon na dm bio
Nie, nezvykla som si. Za mna blbost, ale ked to niekomu vyhovuje.. 😒
@petronelak to je super 🙂 Hneď sa lepšie nakupuje keď tam nabiehajú tieto zľavy, však? 🙂
@flipflop mrzí nás, že to takto vnímate. Avšak musím Vám oponovať, nakoľko my nežiadame aby ste boli "prirastená" k mobilu alebo počítaču. Stačí si raz na začiatku mesiaca aktivovať všetky kupóny vo svojom konte a celý mesiac nemusíte ani na sekundu chytiť počítač alebo mobil do ruky 🙂 Netrvá to dlho a Vám to pomôže ušetriť peniažky 🙂
Vzdy na zaciatku mesiaca aktivijem vsetky, lebo nikdy neviem co sa mi zrovna v dm zapaci mimo zoznamu 🙈😍🤩 pri poslednom nakupe som nazbierala cez 1500 bodov, tesim sa na dalsi 🤩
@cupakabricka Tak to som rada, že si si už celkom zvykla🙂 Určite sa tam nájdu veci, na ktorých sa dajú nazbierať bodíky a tým väčšie zľavy. Všetko má určite svoje výhody aj nevýhody. Ale verím, že aj napriek tomu, že sa nedávajú darčeky za body, tak nájdete v tom pozitívum. Namiesto toho, že miniete bodíky na darčeky, tak takto ušetríte za celý nákup. 🙂
Tento systém úprimne je na hovno je to náročné zložitejšie pre niektoré... Viac krát som bola sama svedkom v dm ako tsm ženy nadávajú a predavačky im len pritakaju že áno predtým to bolo lepšie ja osobne som písala sťažnosť pretože teraz to není tak 👌 ako to bolo predtým môj názor
😉Pekný deň
v tomto novom systéme nebudem mať 1500 bodov ani za tri roky 😀 Odradilo ma to vôbec chodiť do DM.
Celý nový systém je zlý, nefunguje, body zle priratava, zľavy minimálne. Uz ma nebaví sa dohadovat s neochotnymi predavackami a vyckavat na zakaznickej infolinke.
Ja som sa chcela ešte spýtať, koľko doplnkových kariet si môžem pridať k hlavnej, minule som naďabila na ochotnú predavačku, ale nevedela mi aktivovať ani ona ďalšiu kartu, prihlásili sme sa do mojho konta a nešlo to. Inak mám pocit, že samotné predavačky systému ešte nerozumejú, tiež mi doma ukazovalo, že mám 800bodov, ale bolo to koncom mesiaca a keď som to vravela predavačke, bola veľmi neochotná a odvrkla, že tam nič nemám, potom som sa pýtala, či mám aktivované kupóny a ona, že ona to nevie a keď som sa pýtala, či mi vie zistiť, či je aktívna aj doplnková karta (či môžem poslať manžela nakupovať), tak že nevie...bola dosť nepríjemná
@janinka007 dnes sme zrovna riešili zákazničku, ktorá nakupila za 120 € a so všetkými kupónmi, ktoré aktivovala získala cez 2000 bodov🙂. Je to možné získať aj behom jedného nákupu 🙂. Mrzí nás, že to vnímate takto.
Dobrý deň. Chcela by som sa Vás opýtať jednu vec. Chcela som dnes nakúpiť cez e-shop. Vybrala som si produkty nad 39€, aby som mala dopravu zadarmo. Zaregistrovala som sa, vyplnila potrebné údaje + 4-miestne heslo (dlhšie sa nedalo, nepustil ma systém). Keď som pokračovala v objednávke, tak som sa chcela prihlásiť, zadala som email a 4-miestne heslo. Systém mi však ukazuje chybu, že heslo musí byť 8-miestne. Viete mi poradiť, čo s tým? Rada by som nakúpila, ale s dopravou zadarmo. A tiež sa chcem opýtať, kde nájdem informácie ohľadom zbierania bodov za nákupy. Ďakujem.
@sisa_dm
Ja napriklad vobec neviem ako to funguje. Pani predavacka mi zobrala staru karticku, dala novu a zavolala dalsieho, co stal v rade za mnou. Nemala som nikdy cas to nejak studovat, ale predpokladam, ze som prisla o vsetko, co som mala na starej karte a netusim, na co mi je nova. O kuponoch tiez neviem nic, tie niekde najdem? Alebo chodia postou?
Som clenom uz roky a nakupujem pravidelne a nikdy mi nic neponukli, iba co mam zbytocnu karticku v penazenke. Je to skoda.
@sisa_dm
Ja mám momentálne 1800bodov tak sa teším na nákup 🙂 naposledy sa mi stalo že mi dalo iba 10eur zľavu mala som vyše 1500bodov čomu som nechápala tak uvidím ako mi to teraz odpočíta