Zápal oka u 5 ročného chlapca - aká je liečba?

monikaduskova
18. dec 2019

Mamičky malo vase dietatko zapal oka? ako postupovali lekari pri jeho liecbe?

janage
18. dec 2019

@monikaduskova oftalmoseptonex mast. Ak sa nezlepsi za dva tri dni smer lekar

janinah
18. dec 2019

@janage strata času....
zápal spojovky si vyžaduje atb kvapky lokálne,najlepšie s tým ísť na očnú amb,príp. aj rovno na očnú pohotovosť,zaplatíte síce 10 eur,ale máte hned adekvátnu liečbu,nie som laik čo sa očí týka

sapetka
18. dec 2019

Moj to mal prednedavnom, dostal atb kvapky

janage
18. dec 2019

@janinah no mne a detom uz parkrat oftalmoseptonex pomohol ak islo o zapal zacinajuci a moze byt aj virusovy nie len bakterialny a nepise ci spojovka len vseobecne oko a to moze byt siroky pojem, ja to pravidlo dva tri dni celkom uspesne uplatnujem. Ale samozrejme nevidime stav oka😉

briseovna01
18. dec 2019

Náš mal viackrát, určite na očné...na deň kvapky, na noc masť.

zabina27
18. dec 2019

nam dala detska kedysi atb kvapky aj masticku, ale tiez s tym, ze ak sa nezlepsi, tak mame ist na ocne. ale pomohlo vtedy

monikaduskova
autor
18. dec 2019

my sme boli na ocnom...furt vravela ocna ze zapal oka.ale potom druha precitala spravu a ze to je zapal spojiviek...dala atb kvapky a oftalmoframykoin...len to je strasny boj.on si to nechce dat kvapkat.potom place a bojim sa.ze idu vonku tie kvapky...ma aj hnis.kazala aj riedenym betadinom cisti...ma to asi z natchy.tam mu dali pamycon a trifed zeleny...len to oko keby sme zaliecili.vraj to je asi bakterialne ked je tam hnis

monikaduskova
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
briseovna01
19. dec 2019

@monikaduskova náš tiež bojoval ale tak musel si nechať niet inej cesty, najhoršie keď masť do oka bolo treba dať, ale po pár kvapkaniach a večeroch keď dostal masť si zvykol a šlo to. Ak tam má hnis určite to treba liečiť a aby to od neho aj doma niekto iný nedostal. Ale verím že je to boj.

monikaduskova
autor
19. dec 2019