Potvrdenie o prekonaní Covid-19

petronelka77
1. dec 2021

Ahojte, neviete prosim ako sa postupuje? Pred tyzdnom som mala pozitivny PCR test na covid 19. Mam nariadenu 10 dnovu karantenu, ktora mi v sobotu konci. Musim ist opat na kontrolny test, ci som uz negativna? A dalsia vec ma zaujima, ake tlacivo, formular, potvrdenie musim mat, aby som bola v kategorii "prekonana". Myslim aj to, ze pri vstupe napr. do OC sa ludia preukazuju potvrdeniami, ze su ockovani alebo prekonani. Je to nejaka aplikacia? Covid pas? Doteraz som to nepotrebovala, tak som v tom laik. Dakujem.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
patka06
1. dec 2021

žiadny kontrolný test sa nerobí
tu si ho stiahneš na 11ty deň od PCR odberu
https://covidforms.nczisk.sk/covid-19-validate-...

jurcaga
1. dec 2021

presne tak, ako pise @patka06 , mozes si to aj vytlacit na papier, nemusis mat aplikacie... alebo stiahnut do mobilu ako pdf, ale az po prekonani

cocolino234
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
petronelka77
autor
1. dec 2021

Ďakujem všetkým za radu, pekný večer.

lubik87
2. dec 2021

@patka06 a tebe to išlo ? Mne to nejde potvrdiť nič 🤷

patka06
2. dec 2021

@lubik87 áno, aj teraz som vyskúšala všetko funguje ako má ...otváram to na PC

lubik87
2. dec 2021

@patka06 super vďaka robím cez telefón vyskúšam na počítači 🙂

primadona
10. jan 2022

@petronelka77ahoj prosím ťa a nedáva to potvrdenie o prekonaní lekár?

patka06
10. jan 2022

@primadona nie lekár potvrdenie nedáva
Stiahneš si ho sama, na 11sty deň od pozitívneho PCR testu

primadona
10. jan 2022

@patka06 a prosím ťa ja len zajtra idem na pcr ak by bol negatívny tak to potvrdenie si možem stiahnuť aj na základe pozitívneho antigenového testu?

patka06
10. jan 2022

@primadona nie ... len na základe PCR, ak nemáš pozitívny PCR nemáš potvrdenie s QR kódom
Niektorí lekári, dajú "potvrdenie" aj na základe pozitívneho antigénu, ale môže sa stať, že sa s ním nedostaneš od prevádzky v OP režime

primadona
10. jan 2022