Ahojte, prosím vás ako vaše dieťa s poruchou reči reaguje na školské prostredie ? Zaujíma ma ako je začlenené v kolektíve, ako zvláda učivo, poprípade ako sa zapája na hodinách a ako naňho reagujú deti v triede.
Z Vašich riadkov čítam,že ste zvedavá ,neistá, zároveň je pre Vás záhada ,že ako to chodí ,keď má dieťa, špeciálnu vychovno vzdelávaciu potrebu na bežnej základnej škole.
Podľa mňa na to,aby sa dieťa aklimatizovalo, je dôležitý styčný dôstojník a to je učiteľ a všetky osoby,resp. všetok odborný personál ,kto prichádza do kontaktu s dieťaťom. Ak odborný personál vedie deti ,že naša škola je friendly a zaujímajú sa o deti ,tak môže mať akúkoľvek poruchu ,ak sa cíti bezpečne ,tak je to vyhra. Áno možno troška môže loď kompetencii a emócií to môže trošku rozkyvatt,čo je bežné, že niekto to má inak ako ostatní,ale je potrebné sa focusovat, ,čo nás spája a nie co rozdeľuje. A hlavne odborný personál,učitelia by v Tom mal vidieť výzvu ,že sa môže niečo nové naučiť ,že získaju benefit ,že máju takéto dieťko, pokiaľ naozaj nejde o nejaký náročný prípad ,kde je potrebný zásah asistenta a odbornú pomoc,to je trošku o inom , to je oveľa náročnejšie na prístup ,som zrozumiteľná?? ,tam sa vynárajú iné veci,kt.treba riešiť .
Deti niekedy povedia čo si myslia, ale na to je tam kapitán učiteľ,aby vedel akúkoľvek situáciu riešiť. Nesmie nechať deti,aby si riešili veci iba sami,nechať ich len tak ako samorasty. Bežná vec je,že sa stavaju aj nepríjemné situacie, krivdy, atdd ,ale učiteľ je na to aby to ošetril ,prípadne odborny personál .
Hľadajte školu kt je proorientovana na deti, pozrite si recenzie na nete ,ale berte ich ako ďalšiu info, keď je ich drvivá väčšina ,zjavne bude ok , vnímajte citlivo aký personal sa stará o Vaše dieťa,majte reálne očakávania, zodpovedná ste aj Vy aj Vaše dieťa ako bude fungovať v škole.
Z Vašich riadkov čítam,že ste zvedavá ,neistá, zároveň je pre Vás záhada ,že ako to chodí ,keď má dieťa, špeciálnu vychovno vzdelávaciu potrebu na bežnej základnej škole.
Podľa mňa na to,aby sa dieťa aklimatizovalo, je dôležitý styčný dôstojník a to je učiteľ a všetky osoby,resp. všetok odborný personál ,kto prichádza do kontaktu s dieťaťom. Ak odborný personál vedie deti ,že naša škola je friendly a zaujímajú sa o deti ,tak môže mať akúkoľvek poruchu ,ak sa cíti bezpečne ,tak je to vyhra. Áno možno troška môže loď kompetencii a emócií to môže trošku rozkyvatt,čo je bežné, že niekto to má inak ako ostatní,ale je potrebné sa focusovat, ,čo nás spája a nie co rozdeľuje. A hlavne odborný personál,učitelia by v Tom mal vidieť výzvu ,že sa môže niečo nové naučiť ,že získaju benefit ,že máju takéto dieťko, pokiaľ naozaj nejde o nejaký náročný prípad ,kde je potrebný zásah asistenta a odbornú pomoc,to je trošku o inom , to je oveľa náročnejšie na prístup ,som zrozumiteľná?? ,tam sa vynárajú iné veci,kt.treba riešiť .
Deti niekedy povedia čo si myslia, ale na to je tam kapitán učiteľ,aby vedel akúkoľvek situáciu riešiť. Nesmie nechať deti,aby si riešili veci iba sami,nechať ich len tak ako samorasty. Bežná vec je,že sa stavaju aj nepríjemné situacie, krivdy, atdd ,ale učiteľ je na to aby to ošetril ,prípadne odborny personál .
Hľadajte školu kt je proorientovana na deti, pozrite si recenzie na nete ,ale berte ich ako ďalšiu info, keď je ich drvivá väčšina ,zjavne bude ok , vnímajte citlivo aký personal sa stará o Vaše dieťa,majte reálne očakávania, zodpovedná ste aj Vy aj Vaše dieťa ako bude fungovať v škole.