Dobry den, mam otazku ci by ste riesili ak by Vasa pediatricka nedvihala telefon (napriklad upozornenim, alebo zmenou lekara) Neviem, ci to suvisi s aktualnou pandemickou situaciou - ale ja som sa tam dnes opat nevedela dovolat cely den (40x som volala minimalne) - k lekarke vzdy volam, ak je neplanovany zdr. problem - lebo chapem, ze su aj objednani pacienti, ale dnes mi dieta zvracalo. Nechcela som ho tam zbytocne vysilene presuvat, len sa poradit - pripadne ci treba zaniest vzorku. Ale telefon iby nechali vyzvonit a potom vyvesili. Teraz je dokonca odpojeny. Ja neviem. Je to normalne? Stava sa Vam to? Dakujem
Nestava sa mi to a nepride mi to normalne. U niektorych lekarov treba volat iba vo vyhradenom case, ini dvihaju pomedzi robotu.Nasa pediatricka reaguje aj na smsky ci maily, ale samozrejme, s oneskorenim. Moja obvodna funguje cez mail, sestricka reaguje promptne.
keď sa venuje pacientom nemá čas dvíhať telefon, skús ju kontaktovať inak napr. cez sms alebo emailom ak je to nutné.
Neriešila by som to, bola som s dcérou v ambulancii, keď neustále vyzváňal telefon a pochopila som prečo nedvíhajú.
Mne sestricka sice vzdy zdvihne, aj ked volam niekedy “urgentne”. Ale inak sa snazim vzdy dodrzat ich “konzultacne hodiny” a na mail mi tiez vzdy odpisu na konci dna, alebo rano.
Takze pediatricku, ktorej by som sa nevedela dovolat viac krat (nemyslim za den, ale pri viacerych pripadoch), by som urcite zmenila.
Naša lekárka telefón neberie. Na mail odpovie do 15 minút. Svojho času sa dovolať dalo ale to bolo hrozné. Ja som bola na poradni s dieťaťom a náš rozhovor bol asi 10 krát prerušený telefonátom. Ona sa nevedela sústrediť, ja som sa zabudla opýtať polovicu vecí, ktoré som sa opýtať chcela a celá poradňa o ničom. Keď teraz potrebujem, tak pošlem mail, do 15 minúť mi v pohode odpovie, prípadne mi rovno napíše, že posiela recept a hotovo.
Dakujem Vam dievcata za nazory. Ja skusim teda este variant, ze budem pisat na email, (uplne chapem argumentu nedvihat telefon nonstop - jasne musi sa sustredit na pacienta) ale od 8:00 ani raz? Mozno bol toto len zly den, ale poznate to - je to hrozne, ked nieco sa deje s dietatom. Nakoniec som volala na urgent, tam mi zdvihli aj poradili, ale pritom pediater by mi to mal povedat. Ja som taka, ze obvolam aj nemozne, ked sa nieco deje - a som vytrvala, a fakt sa zamyslam nad tym, ze ci je ok ze sa tam nedovolam, obzvlast v case pandemie.
mne este napadlo, ze mozno akurat dnes nemala sestricku (u nas dviha sestra, nie mudr., neviem, ako u vas). pri najblizsej osobnej navsteve by som sa asi opytala, ze aky postup preferuje, ked sa nieco deje - ci volat alebo pisat mail/sms alebo co robit.
Ja som sa minule nevedela 2 dni dovolat obvodnej tiez s akutnym problemom, potom som pozrela na stranku zzz.sk a tam bolo vyslovene napisane, ze sestricka je PN a nebude sa dat dovolat a ze treba pisat mail.
A nema dovolenku?
Nasa nastastie vzdy dviha telefon niekedy sa stane ze nezdvihne ale zavolam o par minut a hned sa dovolam
@aaao nemala, zdvihli mi tam popoludni.
Nedvihaju, napísať mail,alebo osobne. Vôbec u nás nechcú vyšetrovať:(
K mojej detskej treba najprv zavolat az potom tam ist, ale moja lekarka ak nezdvihne urcite mi vola spatne vzdy tak do hodiny , alebo tam ma odkazovac a ked tak mi posle spravu ze lieky poslala a ma aj na internete kde sa da zistit cinema dovolenku
stava.. ale na mail odpovie do 10 min. 🤣