Ahojte, potrebujem radu. Kúpili sme dcére topánky v Ccc v sobotu, zvyčajne kupujeme kožené, ale dcéra ma teraz ukecala na jedny z tej ich Disney edície, blikajúce, farebné, no nič moc čo sa kvality týka, ale povedala som si, že do škôlky a na ihrisko môže byť. Lenže v nedeľu ich mala na nohách hodinu a objavili sa jej v oblasti členkov červené fľaky, ktoré ju svrbeli. myslela som si, že ju možno vonku niečo pistipalo. V pondelok v nich išla do škôlky, mala ich ráno cca 10 min, hodinu doobeda a potom asi hodinu poobede, keď sme prišli domov tak sa zase sťažovala na svrbenie, ale stále sa mi to nespajalo s topánkami. Ale dnes ráno sme išli von, vzala si tie topánky a my sme ešte nevyšli z bytu a povedala, že už v nich nevydrží, že ju strašne svrbí a páli. Dala ich dole a opäť mala červené fľaky dosť výrazne okolo členkov. Tak som ich trošku umyla, dala do krabice a išli sme do obchodu. Vysvetlila som im, že topánky máme 3 dni, ale že nie je niečo v poriadku, že sa mi dcéra po obuti vyhadzala na nohách. A zostala som v šoku z prístupu zamestnancov. Najprv hlúpe otázky či ich nosila 😕 no nie pozerali sme sa na ne doma a tak sme zistili, že má alergickú reakciu
@stangb Na reklamáciu prijať musia a do 30 dní sa vyjadriť. Ak ju zamietnu - musí byť aj s odôvodnením znalca, prečo bola zamietnutá. Priložila by som fotografie členkov s tým, že máš vážne obavy, že obuv je zdravotne závadná a v prípade zamietnutia žiadosti dáš preveriť aj túto skutočnosť + pôjdete ku kožnému lekárovi, ktorý môže stanoviť diagnózu, resp. pravdepodobnú príčinu dcérinho problému...
@stangb mala si trvať na reklamácii hned ako si ich doniesla - musia prijať tvoju reklamáciu a do 30dní sa musia vyjadriť.
to že si ich vydrhla.....dúfam, že si na to nepoužila žiadne prípravky - lebo potom tú alergickú reakciu zvalia na to ako si ich ošetrovala.....
len tak ma napadlo, nešlo fakt len o nevhodný typ topánočiek na nožičku tvojej dcérky a členky boli jednoducho ,,ošúchané,,??? ak hej, tak sorry, mali ste zvoliť vhodnejší strih.
každú jednu reklamáciu musí obchodník prijať.....to či ju už vyrieši kladne, je zas iná otázka.
@katarinamarkova ja som v podstate len zubnou kefkou vydrhla zospodu podrážku, takže vrch nie je ani mokrý, a oni sú ako nové, veď ich máme 3 dni...myslím, že keby mala mať ošúchané nožičky, tak by ju to nesvrbelo, ale skôr štípalo a bolelo..a ona má akoby žihľavku, vyzerá to ako keď je štipanec od hmyzu a okolie červené a strašne ju to svrbí. takže myslím, že to je alergická reakcia.
ja tam zajtra pôjdem a ak to nebudú chcieť vymeniť, tak budem trvať na tej reklamácii..len som chcela vedieť, čím môžem "operovať" ak by boli nepríjemní, lebo po dnešku si myslím, že môžem čakať hocičo. chcem ešte ráno urobiť "pokus" že si to nafotím, pred obutím topánky a po obutí topánky, aby som mala istotu, že to je naozaj problém topánky a nič iné.
@stangb Musia spísať reklamačný doklad, ty tam nabehni s tým, že máš pri sebe aj fotodokumentáciu a trváš na tom, aby ju k dokladu priložili. A že sa chystáš dcérou k lekárovi... Týmto začni 😉.
Teraz som si spomenula, že zhruba pred dvoma rokmi som u nich reklamovala topánky z dôvodu, že púšťali farbu a mala som celé nohy vrátane nechtov zafarbené na červeno a nešlo to ani poriadne umyť. Tiež som zdôrazňovala, že mám obavy so zdravotnej závadnosti a alergických reakcií (čo som aj písomne uviedla). Peniaze mi síce nevrátili, ale mohla som si topánky vymeniť za iný tovar.
Ospravedlňujem sa, omylom som to odoslala, takže doplním: odmietli mi vziať na reklamáciu, odmietli mi vymeniť pretože už boli nosené, ale že mám ich doma poriadne vyčistiť a prísť znova, že ak budú bez známok nosenia tak vymenia, načo som s hrôzou poznamenala, či ich chcú dať opäť na predaj, že by som čakala, že to preveria u výrobcu, či sú tie topánky vôbec ok. Tak len že nevidia na to dôvod. Ja som tie topánky vydrhla, či mi ich vezmú neviem, lebo predsa len už nevonaju novotou, ale neviete mi poradiť čo robiť? Na koho sa obrátiť alebo čím pohrozit ak budú robiť problémy 😒