Lieky na laryngitídu pre dvojročné dieťa

10. máj 2022

Poraďte lieky na laryngitidu? Dr má dovolenku a nikto vedľa nedvíha,pôjdeme večer na pohotovosť! Ale podľa skúseností čo vašim deťom pomohlo? Môj má 2 roky máme prvýkrát 😢 vlhcovac zapnutý a v noci otvorené okno pre studený vzduch lebo až mal dychcivo!

bellovag
10. máj 2022

My ked sme boli s laryngitidou v nemocnici, tak mu dávali na hrdielko olejový zábal....na pás vaty naliali ohriaty olivový olej, to sa položilo na plienku a uviazať okolo hrdla...+ mu dali také čipky, ale tie sú len na predpis....doma som dávala ako prvú pomoc aj fenistil kvapky....

autor
10. máj 2022

@bellovag dala som fenistil,kalcium a thymianovy krém od Justin má chrbát a hrdlo a pľúca....študujem tu má modrom koní že sú 3 druhý cipkov

mirka2405
10. máj 2022

Fenistil, calciovy sirup, chladnrjsi vzduch, v pripade zachvatu urgent, podavaju sa kortikoidy, cipky..

mata_2012
10. máj 2022

Inhalovat Vincentku min. 3x za deň, fenistil kvapky, kalciovy sirup a olejovy zabal na krk. Toto nám vzdy pomohlo

bellovag
10. máj 2022

Andrejkovi dali Rectodelt

pauli89
10. máj 2022

Nam zabral az ventolin sirup. Dusil sa až modry bol. Tiez 2 roky.

parvinka0001
10. máj 2022

Malý dostal injekciu každý deň .čipky preňho niesu vhodné .ktomu fenistil

autor
10. máj 2022

Tie čipky to je akože prvá pomoc? Do koľko minút účinkujú? To roztiahnu v hrdle ten hltana či ako? Odpuchne

brezza
10. máj 2022

Ak je to zle a dusi sa, tazko sa mu dycha tak chodte na urgent aj hned. Cipok zaberie pomerne rychlo odpuchne mu hrtan a lepsie sa mu bude dychat. Obsahuje to kortikosteroidy. Moj syn to uz mal 4x. 2x sme skoncili na pohotovosti a raz pre neho prisla sanitka. Pri laryngitide moze byt nizka saturacia, moj syn musel preto dostat adrenalin. Je dobre mat doma oxymeter do buducna pretoze laryngitida sa zvykne opakovat u deti. Doma hlavne zvlhcovat a dat ho dychat studeny vzduch, teraz jedine chladnicka, mraznicka.

vikes
10. máj 2022