Je to Asperger?

16. máj 2023

Ahojte mam 4 ročnú dcéru ktorá do škôlky začala chodiť od januára, kvôli jej chorobnosti ak to zrátam tak od januára bola v školke asi 20 dní. Pýtala som sa učiteliek ako sa malá chová v školke tak že je dosť bojazlivá, s deťmi sa veľmi nechce hrať, teraz nacvičujú program a vôbec nenacvičuje s nimi. V domácom prostretí je tiež taká hanblivejšia, ale má rada deti, len sa k ním nevie prihovoriť. Už jej dávam rôzne diagnozy, myslíte že nespolupráca v školke môže znamenať že ma aspergra?

januska12323
16. máj 2023

A možno je len obyčajný introvert.

anjelicek26
16. máj 2023

Matkam by mali fakt zakazat internet, lebo take chobotiny ich napadaju :( Nie, tvoje dieta nie je asperger (preco si s toho vyvodila prave toto?), len je hanblivejsia, normalna povaha ako mnoho inych deti... Do skolky chodi 20!! dni a ty po nej chces "aby spolupracovala a nacvicovala program" oh yes... ani ty v novej praci, kde si za 5 mesiacov bola 20 dni a ani to nie suvisle neurobila dieru do sveta v spolupraci a produktivite...

viestta
16. máj 2023

@anjelicek26 presne.

katkine_terapie
16. máj 2023

"Už jej dávam rôzne diagnozy, myslíte že nespolupráca v školke môže znamenať že ma aspergra?" Nie. A určite nie u 4 rocneho dietata. AS sa diagnostikuje o dost neskôr. Tvoje dieta je hanblivejsia povaha, este chodi do skolky malicko, takze spravanie je primerane veku a povahe dietata.

pininka1
16. máj 2023

Treba si precitat ake su deti s touto diagnozou a asperger rozhodne nieje utiahnuty a hamblivy, prave naopak. Je nova, daj jej cas prosim ta.

pribinak
16. máj 2023

Jednoducho nie je v MS zvyknuta.

simona20201309
16. máj 2023

Asperger ma kopu ďalších príznakov.
Dcérka nastúpila v januári, už do zabehnuteho kolektívu. Okrem toho chodila dokopy 20dni a akurát nacvicuju program. Pre dieťa dosť veľký stres a chaos. Skôr je to na ňu priveľa a obzvlášť, keď ju charakterizujes ako hanblivé dieťa.