Choroby v materskej škole

20. sep 2024

Dobrý deň, 2 roky pracujem ako učiteľka v MŠ a trápi ma jedna vec. Choroby. Keď som nastúpila som počítala aj s tým, že od deti chytím všetko možné, že si potrebujem vybudovať imunitu. Prvý rok som nejako zvládla, viac som bola chorá ako zdravá, reálne pár dni z mesiaca som bola “zdravá”, zvyšok katastrofa, stále chytene dutiny, strata hlasu, zapálene hrdlo, sople. Počas leta sa to ako tak ukludnilo no teraz od septembra je to znova katastrofa. Znova som v tom istom kolotoči. Urobila som minulý rok veľkú chybu, že všetky choroby som prechodila, nevylezala. Chodila som do prace chorá, veľakrát aj s teplotami pretože nebude stále niekto donekonečna zastupovať niekoho a tie pohľady kolegýň boli neznesiteľne. Lenže teraz takto po čase si uvedomujem že to takto ďalej nejde. Už teraz sa cítim príšerne a to je začiatok školského roka. Nevladzem pomaly stať ani na nohách nieto sa ešte “starať” o tie deti. O tom že deti chodia choré do škôlky nejdem ani písať, žiaľ u nás to nefunguje tak že keď ma dieťa on sople, otočia ho a domov. U nás bežne deti so zelenými soplami a kašľom navštevujú mš. Veľakrát sa aj stalo, že dieta malo v škôlke teplotu. A potom samozrejme sa nabrala aj učiteľka. Ako sa dá v takom stave pracovať? Tiež byt stále na PN sa nedá, dovolenky nie je toľko, aby sa ju dalo vziat. Som zúfalá, naozaj už zúfalá, nevladzem takto ďalej fungovať, cítim sa príšerne a reálne uvažujem nad tým, že zmením prácu. Tie ktoré máte podobnú skúsenosť, čo ste s tým robili? Vitamíny beriem, ale nijak mi to nepomáha. Antibiotika už odmietam do seba pchať.

bellaa3007
20. sep 2024

Aj u nás v školke sú večne usoplené deti v satni, ked počujem to kašlanie mam chuť sa s dcerou otočiť..
Ja by som skúsila Imuno-alergo napriklad Imunor je super 🙂

aliziana
20. sep 2024