Choré deti v domácnosti

erka21
12. okt 2021

Ahojte som rozvedená z predchádzajúceho vzťahu mám 2 deti. Momentalne mám niekoľkoročný vzťah. Spolu máme 1 dieťa a som s ním na rodičovskej dovolenke. Ale k veci. Moj priatel sa dnes vytočil pretože cez víkend boli deti u otca a synovi z predchadzajúceho vzťahu v pondelok začal tiecť sopel. Vraj aby si otec prišiel zobrať syna k nemu keď uňho ochorel a nech je on s ním doma lebo nám nakazí syna. ( ex pracuje ako živnostník) ale mne ti príde divné ja som doma tak sa postarám a teraz keď náhodou najmenši ochorie kam ho poslať aby mi nenakazil staršich synov? Ďakujem za Váš názor

evkamotka
12. okt 2021

Ved sa mohol nakazit v skole, nie u otca

1aduliatko1
12. okt 2021

veď si na RD, tak čo rieši? šak si doma, postaráš sa

1aduliatko1
12. okt 2021

a dieťa podľa mna neochorie zo dňa na deň, či je u vás, či u otca...isto mal už niečo v sebe a len teraz to prepuklo.

ladyblcha
12. okt 2021

Tvoj terajsi ma tvojho syna rad? Ci len ze nie je jeho, tak neakceptuje hocijaky "problem"

1aduliatko1
12. okt 2021

a teda môj muž má deti z predošlého manželstva, a keď sa im cez víkend prejavila choroba, vracačky), nikdy sme ich neposlali domov, ani keď sme mali bábätko...ešte muž s nimi aj v pondelok šiel k dr.

ejbyk
12. okt 2021

A vie tvoj terajší partner, že si matka chalanov z predchádzajúce vzťahu? (lebo sa tvári ako keby boli cudzie)...kde inde by mali choré deti byť ak nie doma s mamou....a ešte k tomu ak si doma na RD...
Hod to za hlavu a pekne sa venuj detičkám ako sa patrí.....

0silvia0
12. okt 2021

@erka21 no tvoj priateľ evidentne tvoje deti vníma ako cudzie, chráni si svoje biologické dieťa... akože nejdem toto komentovať, ale správa sa neprimerane nezrelo... pokojne sa ho opýtaj, keď raz prinesie vaše spoločné biologické dieťa zo škôlky sopel, kam ho máš poslať, aby si ochránila svoje staršie deti... možno mu to docvakne a možno nedocvakne, ale to sa nedá nič robiť... lepšie to už asi nebude...

bagre
12. okt 2021