Často chorá 2-ročná dcérka

20. dec 2023

Ahojte. Idem si po radu. Čo dávate deťom na imunitu?...malá bola vo Februári chorá..potom dlho dlho nič...prišiel September/Október a už to ide...už je asi 4krát chorá ak aj nie 5. Nič vážne viac menej soplík raz mala dýchacie cesty ale pozbierala sa rýchlo. Ide o to že ju to chyti ale vie sa rýchlo vyliečiť..chodíme raz-dva krát do týždňa na tanečný krúžok teda ak zdravie pustí. Čiže zrejme tam asi bude tá kolektívna imunita ale nie som odborník. Chodíme veľa von..doplnky sme dlho nepotrebovali no teraz zvažujem už niečo nasadiť...

majlo1234
20. dec 2023

Mne doktorka poradila proste nechodit do kolektivu, ak sa tomu chcem vyhnut(nas este nechodi do jasli) tak sme prestali s kruzkami a vnutornymi jernickami a ako zazrakom je zdravy

13uzivatelka11
20. dec 2023

@majlo1234 ale zas na druhej strane keď začne chodiť do škôlky v 3. Rokoch, možno už nebude toľko vymeskavat a mamina si nebude musieť brat toľko ocr.. Ja zas ľutujem ze sme viac nechodili do kolektívu kým syn do školy nezačal chodiť. Prvý mesiac v škôlke skoro ani nebol.

13uzivatelka11
20. dec 2023

A k téme, veľa ľudí si chváli kolostrum, niekto zas napíše ze je to len marketingový ťah...doplnkov výživy je veľa, niekomu môže pomôcť prvý ktorý vyskúša, inému nepomôže nic. Ja dávam malému rinogerminu.

basulaak
20. dec 2023

Kolostrum delta, detsky rybi olej, vit d

katkaseiner
20. dec 2023

za mna praveze pomoze to ze si to dieťa pretrpi. Dcera isla do skolky ako 2rocna, viac bola doma ako v skolke, v jej 3 rokoch sa jej narodil brat a dalsie 2 roky sme si fakt of oktobra do aprila doslova odsrali doma...pomohlo to ale synovi, jeho nastup do skolky sa neda porovnat s dcerinym

roja01
20. dec 2023

Kup od Justu alebo od Weledy rakytnikovy sirup a davaj lyzicu denne od septembra do konca marca. Mamicky si to velmi pochvaluju.

majlo1234
20. dec 2023

@katkaseiner