Pôrod v polovici semestra

lauha21
20. aug 2022

Ahojte, chcela by som sa spýtať či má niekto skúsenosti ako sa dohodnúť s vyučujúcimi alebo skôr čo im navrhnúť. Študujem na Pedagogickej fakulte UK a termín pôrodu mám v strede letného semestra, naozaj je to presná polovica😂 zaujímalo by ma či to mám riešiť ako individuálny študijný plán pred začiatkom letného semestra alebo sa mám len dohodnúť s vyučujúcimi, že budem mať absenciu na prednáškach ale na skúšky a na prax prídem? Prosím neraďte mi prerušenie štúdia je to posledný semester 4. ročníka - v piatom už nemám takmer žiadne predmety iba diplomovku a štátnice😃 potrebujem nejak prežiť ten letný semester

pribinak
20. aug 2022

@lauha21 moja sestra mala spolužiačku ktorá týždeň po pôrode už bola v škole. Bábätko jej nosili na dojčenie, sem tam dojcila aj počas prednášok. Nikto nemal problém.

evkamotka
20. aug 2022

Poznam babu co si to vybavila individualne s vyucujucimi. Vsetkych obehla a bolo

terry658
20. aug 2022

@lauha21 vybav si individuálne štúdium už pred pôrodom na celý letný semester.

soffi_
20. aug 2022

@lauha21 napíš mi kľudne do správy, študujem presne na rovnakej fakulte a bola som v rovnakej situácii ako ty. Len vopred upozorňujem, že naša pani dekanka individuálny študijný plán neschvaľuje.

lauha21
autor
20. aug 2022

@pribinak a prosím ťa, to v ktorom roku bolo a na akej škole? Lebo pochybujem, že teraz by boli nadšení z toho, že kojím na prednáške - je nás dokopy 18 a neskutočne ich otravuje keď niekto vôbec ide na záchod počas prednášky/semináru🙃😂

pribinak
20. aug 2022

@lauha21 biológia v Brne, rok 2002.

nevenka
20. aug 2022

@soffi_ to by ma zaujimalo, preco neschvaluje. Ja som studovala sice v NR a jeden rok som mala individualny studijny plan kvoli zdravotnym problemom. Len my sme mali okrem cviceni, labakov, povinne aj prednasky, tam bud bol tento individualny plan alebo sa to proste nedalo inak zvladnut.