Ako docieliť, aby sa partner venoval viac dieťaťu?

beatrice1111
24. jan 2023

Ahojte
Mám priateľa, nie sme zobratí, mame ročné dieťa.
Priateľ podniká takže väčšinu casu je mimo domu, doma je bud za notebookom alebo telefonuje. To chapem, snažím sa byt čo najviac tolerantná keďže mu zalezi na tom aby nás zabezpečil. Čo sa týka vzťahovej stránky je všetko ok. Sme spolu tretí rok a nemám voči nemu žiadne výhrady, teda až na jednu a to je to že mi s malou nepomaha( nema pomáhať ale starať sa rovnako). Nehovorím, že ju nestrazi fakt že nikdy, ale je to veľmi malo. Veľakrát sa nám stalo že sme trochu na seba zvýšili hlas že však ja som na materskej a nie on. Lenže ja ešte študujem, starám sa o domácnosť aj o dieťa. Ja nechcem aby bol pri nej pol dňa alebo tak, nikam nechodím len keď súrne treba niečo vybaviť alebo na nakup. Prosim vás, ako to mám “docieliť” aby sa jej proste viac venoval? Ja viem že keď on pracuje to je jasne že je všetko na mne ale mne by stačil možno aj len zaujem niečo urobiť. Rozmyslala som že by som konečne po roku šla von, lenže stále ešte kojim a bojím sa že by som bola mysľou doma či to s ňou zvládne.. ak ste boli v podobnej situácii tak mi prosim niečo napiste čo u vás zabralo, naozaj je všetko v poriadku medzi nami akurát toto ma s prepáčením sere😀

missdiva
24. jan 2023

@beatrice1111 podla mna zalezi od povahy, bud je to typ co je rodinne zalozeny a ma chut sa detom venovat, vymyslat im program alebo nie. Nemyslim si, ze existuje sposob ako ho donutit mat o ne zaujem.
Zvladnut to s nou isto zvladne ked bude treba ale ak ho to prirodzene nebavi nic s tym neurobis.

snehulak77
24. jan 2023

Joj, to ti rozumiem, aj mne by to vadilo. Možno mu povedať, že si vážiš, že sa snaží vás zabezpečiť, ale možno by ti stačilo aj menej a ocenili by ste viac jeho času a záujmu ako hmotného zabezpečenia.