Žltkastá tekutina bez zápachu

nikkyniks
29. mar 2014

Ahojte, možno trocha blbá otázka, ale som prvorodička a momentálne som sama doma ... išla som do vane, ako náhle som dvihla nohu vyšla zo mňa taká žltkastá tekutina, ale nebolo to ako moč, ani to nezapáchalo ako moč ... vyšla som z vane a ltt som dobehla na wc, kde zasa odtiekla zo mňa tekutina, ale tá bola priesvitná ... to mohla byť plodová voda, alebo k čomu to mám pripísať ? Ďakujem za rady a pomoc ... inak bolesti nemám žiadne, zatiaľ, akurát strach, neviem vážne čo robiť, či ísť do nemocnice, alebo čakať ... ?

anuskaaprazko
29. mar 2014

@nikkyniks ak si si fakt nie ista, daj si vlozku (porodnicku) a chod na pohotovost, oni vlozku skontroluju takym cinidlom ci je to plodovka 🙂

kacenka1211
29. mar 2014

Ahoj, nie som celkom odborník, ale myslím, že v 39t to mohla byť v poho aj plodová voda. Skús si dať vložku a ak by toho bolo viac, zajdi radšej do pôrodnice a tam ti na vložku nastriekajú taký sprej, ktorý ju zafarbí mslím, že na modro ak je to plod. voda. Ja som mala tiež takéto divné stavy a na poslednej kontrole doktor zistil, že mám málo plodovej vody a musela som už ostať v nemocnici. Takto pomali mi odtekala. Inak bábo bolo úplne v poriadku 🙂

pipinka4
29. mar 2014

@nikkyniks ahoj.moze to byt plodova voda.mne odtekala pocas tehu ale ked mi prskla tak to bol prud a neda sa to zastavit ten tok.pokial ta nic neboli mozes byt kludna..ja sa tiez toho bala ci to zistim ked mi praskne voda a ver tomu ze to zistis mne to stekalo po nohah xi az do porodnice a asi po 2 hodinach mala bolesti ale uplne slabe.nevoj urcite zistis ci uz rodis 🙂

benculka
29. mar 2014

Ahoj, ťažko povedať, zo mňa tiež takto po častiach a nie veľa tieklo a bola to plodova voda. Tým že pôjdeš nič nepokazis. Držím palce🙂

andrylm
29. mar 2014