Prosím napíšte mi, samozrejme ak máte, s tehotenstvom a kiahňami.
Tri dni som mala teploty, slabosť a dbes konečne klesla teplota no našla som na sebe vyrážky. Obvodná ma odporučila podľa fotky ísť si potvrdiť kiahne na infekčnú ambulanciu, kde mi ich na 99% potvrdili a nasadili mi tabletkovy herpesin.
Ukľudniť ma, že to bude v poriadku a hlavne ten hrasok v bruchu 🙏 ďakujem
@cookie29 som 6tt a Gynekolog ma zatiaľ nevidel 🥹
Kontaktovala som ho a povedal že mám brat tabletky a dal mi termín o týždeň.
Ja som mala kiahne v tehotenstve , v 7 mesiaci.
Nebezpecne su na zaciatku tehotenstva a pri porode
@ivik4 ja som 6tt čiže úplný začiatok. Strašne verím že bude všetko v poriadku. Ani netuším ako a či je možné vidieť či je niečo v neporiadku 😭
Vieš čo povedala by som ako laik že to je ten lepší prípad. Dieťatko je ešte maličké, na sono ani nemusí byt vidieť. Riziko je ale nízke, blížiace sa k nule…
Ja dosť dobre nerozumiem prečo si sa nedala ockovat pokial si kiahne nemala a máš v okoli deti. Ja som bola na vyšetrenie na protilátky a našťastie lebo počas tehu bola kiahnova epidémia. Ja som protilátky mala a známa Ta sa radšej nechala ockovat. Ale teda pokial viem tak problematické je trosku neskoršie obdobie a potom koniec tehu. Treba dávať pozor aj na horúčky a okamžite znižovať.
Fuu no drzim palce. Mala som kiahne v tehu, bola som cca v 22tt. Vtedy som podstupila aj amniocentezu. Presne ako pise @ivik4 tiez mi povedali, ze vacsie riziko by bolo v 1.trimestri a posledny mesiac. Budem silno drzat palce❤ Mne aj ked vysledky z amnio vysli v poriadku a virus udajne v plodovej vode nebol, povedalii mi vtedy, ze stale existuje riziko, ze babatku to mohlo sposobit problemy. Chlapcek sa narodil zdravy, no poviem ti, ze v napati som bola uz potom cely zvysok tehu.
Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu
Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.