Potrat a PN v ďalšom tehotenstve

19. júl 2024

Dobrý deň, mám za sebou tento rok jeden potrat. Momentálne som znovu tehotná, začiatkom augusta mám kontrolu. Trápia ma klasické ťažkosti ako únava, nevoľnosti či hnačky. Chcem sa však opýtať, je možné dr. požiadať aby ma kvôli potratu vypísal v tomto tehotenstve radšej na PN? Pracujem ako živnostník v oblasti marketingu a reklamy, čo znamená že od budúceho mesiaca sa vo veľkom začnú plánovať vianočné kampane a veci s tým súvisiace - to je každý rok bláznovstvo samé o sebe a riadny nápor na psychiku. Rok sme sa snažili o prvé tehotenstvo ktoré nakoniec aj tak nedopadlo dobre, preto by sme tentokrát neradi čokoľvek podcenili. Máte prosím niekto skúsenosť s tým že by vás dr. vypísal na pn kvôli predošlému potratu? Ďakujem.

sense
19. júl 2024

Ja som nebola PN, ono aj tak prvé tri mesiace sú na prírode.

saxana000
19. júl 2024

Mna vypisal pre sialene nevolnosti.ked o.par.tyzdnov prestali prisla som na kontrolu a pytala.sa do roboty.skoro mu oci vypadli.ze vy chcete ist do prace?asi novodoby trend marodovat od ocikania testu..popros doktora ci ta vypise ze sa necitis dobre a vzhladom na predoslu skusenost chces byt opatrna.ma udrzanie a podporu moze nasadit utrogestan a nakazat setriaci rezim.urcite to pochopi a ked prejde rizikove obdobie po prvych tyzdnoch sama uvidis ako sa budes citit.mozno sa do prace rada vratis alebo budes chodit s kyblikom az do porodu stastna ze si doma v posteli a nemusis.sa hybat.

kvoli
19. júl 2024

Kvôli nevoľnostiam a stresu nie (prvy potrat sa tiez neberie do uvahy) ale bolesti krizov, kolien a podobne sú uz na PN. Gratulujem a želám nech tie nevolnosti rychlo prejdu 😊

michaela329
19. júl 2024

Ja som tiež tehotná po potrate, mne PN núka na každej poradni, ale cítim sa fajn a nejak som sa už poučila, že všetko sa ovplyvniť neda 🤷 Uvidím ako to bude, keď nám v škole začne sezóna viróz - to už PN asi zvážim.

cookie29
19. júl 2024